من موندم و یه کشوی پررر کتاب ک همه اش مال زینب عه:))
و چند روزی ک از تابستون مونده:)))
من تک دختر ام،ب راحتی میتونم لباس هام و پیدا کنم،چون هیچکس به غیر از من صورتی نمیپوشه:)😅
پَرؤآنۀآبي:)
ریا نباشه بیشتر تو باب الجواد ول بودم:)
هفته قبل،همین موقع،چه جای بهتری بودم:)