دوستان.
اینکه فعالیت نمیکنم.
دلیل خاصی نداره. . .
صرفا نمیخوام کانال و شلوغ کنم. . .
من یه تیکه کلام دارم. . .
میگم تکذیب میکنم.
رفیقام با این کنار اومدن.
امروز با یه آدم جدید حرف میزدم.
اومد بهم گفت مگه ریس جمهوری ای ک هی میگی تکذیب میکنم🗿
اوم...
یه مدت درگیر بیماری بودم و
دیشب برای اولین بار کافه حسینه مون و دیدم. . .
خوب بود. . .
آتلیه مون ک اصن وای☺️
لینک کانال کافه حسینیه ؛
https://eitaa.com/cafe_hosinyeh
خوشحالم. . .
رفقا امام رضا طلبید:)
گوشیم باید منتظر موج جدید عکاسی هام باشه:))
جدا از لباسام.
یه کوله برداشتم،
پر خرت و پرت:)
دعبل و زلفا و برداشتم(کتابه)،عطرم،صلوات شمار هام،انگشتر هام😂🤦🏻♀️
مشتاقم:)
جالبه نه؟؟
ساعت چهار صبح حرکت میکنیم،
و من الان بیدارم. و با ریلکس ترین حالت ممکن داره تو یوتویوب میچرخم🤦🏻♀️🗿