eitaa logo
پَرؤآنۀآبي:)
161 دنبال‌کننده
108 عکس
82 ویدیو
0 فایل
پروانۀ آبی. نمونده راهی:) عین‌یه‌خوابی،توی‌بیداری. . . .. اینجا؟ چهارتا تا رفیق،با‌سلیقه‌های‌متفاوت،ولی‌ذهنیت‌های‌یکی. صرفاً‌روزمرگی‌مونه‌. . سلیقه‌ها‌متفاوته‌و‌باعت‌بهم‌ریختگی‌میشه:) . +محتوا؟به‌هم‌ریختگی‌افکارودیدی؟همون . https://eitaa.com/DonyayAzora
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونی غمگین تر از تنهایی چیه؟! این که شاید، لبخندی که بر من میزد، از روی عشق نبود! از روی ترحم بود. . . شاید دلش برایم میسوخت!... این که آنقدر عاشق اش هستم، و او، همچون آسمانی زیبا؛ برای من بود. . . گرچه،ماهی در آن آسمان،دیده نمی شد:) آن بود، ولی نه با عشق! و من هر شب قبل از آن که به عالم کابوس های شبانه ام سفر کنم. از خود میپرسم؛ بودن او،به تنهایی کافی بود؟ شاید خواسته اضافی بود:) اما بودنش به تنهایی. . . شبیه روز بدون خورشید بود. شاید، شب بی پایان:) او رفت،و من،همچنان ماندم، در او:) به قلم خودم
مائده،امیدوارم برگشتی معلم امتحان و ازت بگیره.
درس بخونیم و ناخون بسابیم.🥲🎀
پَرؤآنۀآبي:)
درس بخونیم و ناخون بسابیم.🥲🎀
روزی ک ب دنیا اومدم،حتی فکر اشم نمیکردم اختیار بلند یا کوتاه بودن ناخون هامم قرار نیست داشته باشم.
و من شکستم،برای بار هزار و یکم.
‌به دل بگیر، باور کن ادما میدونن دارن چیکار میکنن😂🎀
عااا،اسم اکانتم و برای بار هزارم عوض کردم،ب همین دلیل،ممکنه توی بیوم یه تغیراتی ب وجود بیاادد
فاطمه زرا ام ادمین شد.
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم میخواد بازم برگردم ب تابستون،به روزی ک این و گرفتم و براش ذوق داشتم:)
وای خداا... برای خودم متاسفم امروز فراموشم شده... متاسفم که فقد یه احمق فراموش کارم...