پَرؤآنۀآبي:)
درس بخونیم و ناخون بسابیم.🥲🎀
روزی ک ب دنیا اومدم،حتی فکر اشم نمیکردم اختیار بلند یا کوتاه بودن ناخون هامم قرار نیست داشته باشم.
عااا،اسم اکانتم و برای بار هزارم عوض کردم،ب همین دلیل،ممکنه توی بیوم یه تغیراتی ب وجود بیاادد
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم میخواد بازم برگردم ب تابستون،به روزی ک این و گرفتم و براش ذوق داشتم:)
وای خداا...
برای خودم متاسفم امروز فراموشم شده...
متاسفم که فقد یه احمق فراموش کارم...
این که سوتی بدم جلو ی فروشنده ها،پز نیست،سبک زندگیمه.
(یه بار این کار و تو گلفروشی ام با مائده انجام دادم)😂😂😂