پَرؤآنۀآبي:)
از قشنگیای اسمم بگم. ترکیب یاسمین و فاطمه، نمیدونم این اسم چجوری ب ذهن مامان بابام رسیده؟... (ظاهراً
من میگم یاسمین چون خیلی اسم قشنگی
شر و ور گفتن با چت جی پی تی بسه،بریم درس بوخونیم.
(پتو ام که پای ثابت درس خوندن😂😂)