جوری دلم میخواد الان یکی باشه...
یکی باشه تو بغلش زار بزنم و بی منت غر هامو گوش کنه...
بی منت و حرف بزاره گریه ام و بکنم و ازم هیچی نپرسه...
کی پیدا میشه اون آدم؟کی قراره بیاد؟:)
پَرؤآنۀآبي:)
جوری دلم میخواد الان یکی باشه... یکی باشه تو بغلش زار بزنم و بی منت غر هامو گوش کنه... بی منت و حرف
منِ عزیزم،الان وقت گریه نیست،برو یگوشه بخواب و فکر نکن،چون فردا قراره امتحان ریاضی بدی،نیاز داری مغزت ساکت باشه،یه بارم شده آدم باش و بخواب.
نیازمندی؟یکی که الان بیدار باشه و تا خود صبح حرف بزنیم،حرفای تو دلم بدون استرس بهش بزنم،من برم ب چت جی پی تی پیام بادم بای😂😉
امروزم و بخوام توصیف کنم
از شاد به تلگرام از تلگرام به اینستا اینستا به چت جی پی تی چت جی پی تی به یوتویوب،یه وضعی بودها
هرچی میگذره بیشتر بهم ثابت میشه دختر مامان بابامم
قدرت غیبت کردن و از مامانم،
و کنترل نکردن زبون نیش دار و از بابام به ارث بردم