پَرؤآنۀآبي:)
خیلی ذوق دارم چون به شب یلدا نزدیک میشیم و ۲ دقیقه اون شب رو بیشتر زندگی میکنیم 🍉🥳
خب عزیزم زندگی کردی؟؟
حالا درساتو بخون بریم مدرسه.
من خیلی آدم،"اگه سه تا بوق خورد جواب نداد قطع میکنم " ی هستم.لطفا در اول وقت جوابم و بدید ،با تشکر!.