پَرؤآنۀآبي:)
این پروانه ها میگیرن هی سراغ اتو ازم:)🦋
بهشون قول دادم که میای. . .
روم و زمین نزن:))))))
پَرؤآنۀآبي:)
عجول نباشید ،بلاخره کسی که لیاقت مهربونیت و داره،پیدا میشه. . .: )
یکی دهن من و ببنده،یکی من و خفه کنه،یکی من و فلج کنه که اینا رو ننویسم .
پَرؤآنۀآبي:)
تو این مرحله از زندگیم حوصله ۹۹٪ آدمارو ندارم، اما برا اون ۱٪باقیمونده،جونمم میدم:)
مردشور اون ۱ درصد و ببرن .
بین شون شاید سه الی چهار نفر آدم باشن .
پَرؤآنۀآبي:)
تا ابد مال تو باشم نرفتن بلدی ؟ بلدی تکیه کنم جا نزنی رد نشوی ؟ من اگر شکوه کنم دست گرفتن بلدی؟ بلدی
بیتی از عشق بگو،شعر سرودن،بلدی؟ .