پَرؤآنۀآبي:)
تو این مرحله از زندگیم حوصله ۹۹٪ آدمارو ندارم، اما برا اون ۱٪باقیمونده،جونمم میدم:)
مردشور اون ۱ درصد و ببرن .
بین شون شاید سه الی چهار نفر آدم باشن .
پَرؤآنۀآبي:)
تا ابد مال تو باشم نرفتن بلدی ؟ بلدی تکیه کنم جا نزنی رد نشوی ؟ من اگر شکوه کنم دست گرفتن بلدی؟ بلدی
بیتی از عشق بگو،شعر سرودن،بلدی؟ .
هدایت شده از پیِنام...؟
سلام رفقایی که توانایی انجام کار رسانه دارن
فیلم، عکس ، تدوین ، ادمین و... به من پیام بدین تا عضو گروهتون کنم.
@khanoom_shin