eitaa logo
شهید محمد منتظری نیوان نار
128 دنبال‌کننده
43.1هزار عکس
25.9هزار ویدیو
1.6هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃🕯حفظ جمهوری اسلامی از اعظم فرائض است. 🍃🌼 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) : 🌷اگر حفظ اسلام یک فریضه الهی است، بالاتر از تمام فرائض، یعنی هیچ فریضه ای در اسلام بالاتر از حفظ خود اسلام نیست. 🌷اگر حفظ اسلام جزء فریضه های بزرگ است و بزرگترین فریضه است، 👈 بر همه ما و شما و همه ملت و همه روحانیون حفظ این جمهوری اسلامی از اعظم فرائض است 📚 صحیفه نور جلد ۱۶ صفحه ۲۰۳ 🗓 ۴ آبان ۱۳۶۰ 🌿 الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم ☀️وَ فَرَجَنَا بِهِم 🌿 👈 مطالب معارفی و بصیرتی در کانال «بَيِّنَات» به آدرس : 👇 🆔 @gh_karimi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام😍 پ.ن:اگر عمامه یک روحانی انقلابی را نماد دین و دینداری بدانیم که چنین هم است با این بوسه ادای احترام به دین خدا و شخصی که زندگیش را برای اعتلای دین گذاشته داشته ایم ، البته حساب عمامه بسرهایی که اسلام ترویج آمریکایی یا شیعه انگلیسی دارند جدا است
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اولین تصاویر از صحنه جنایت قاتلین بسیجی شهید روح‌الله عجمیان و اعترافات آنها ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ را در ایتا، سروش و روبیکا با آیدی cheshmeborkhar دنبال بفرمایید 👇 👇 👇 🔸http://eitaa.com/cheshmeborkhar 🔹http://sapp.ir/cheshmeborkhar ♦️http://rubika.ir/cheshmeborkhar 🌀کانال بزرگ چشم برخوار در 👇 t.me/cheshmeborkhar_ir
🔴 شبکه فحشا ‏رد نقش‌آفرینی گسترده شبکه فحشای خیابانی در اغتشاشات اخیر را باید در اقدامات معاونت امور زنان و خانواده دولت روحانی جستجو کرد که در آن علاوه بر ارائه اطلاعات زنان مطلقه به «صندوق جمعیت ملل متحد»، در قالب کلاس‌های آموزشی، به شناسایی و شبکه‌سازی روسپیان اقدام نمودند. 🖋 احمد قدیری 🔮کانال مرجع گفتمان @goftemansazan
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 چرا نظام در کنترل اغتشاشات خیلی سریع عمل نمی‌کند؟ 🍃🌹🍃 🎙دکتر سید جلال حسینی | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
‌ 🕋 🕋 ‌ حکم شرعی بیرون بودن چند تار مو بیرون گذاشتن موی سر (حتی به مقدار چند تار مو) از چادر یا روسری در انظار عمومی و دید نامحرم، حرام است. 🌷 در حرمت نگاه به موی زن فرقی بین تمام یا قسمتی از آن وجود ندارد و بر زنان مسلمان واجب است تمام موهای سر را از نامحرم بپوشانند و مواظب باشند از زنان غیر مسلمان و بی بند و بار پیروی نکنند. 👈 🌷ا گر کسی از گناه صغیره مانند بدحجابی و رعایت نکردن پوشش شرعی، توبه نکند و تصمیم داشته باشد دوباره آن را تکرار کند، مرتکب گناه کبیره شده است؛ از این رو نباید تصور شود که بیرون گذاشتن چند تار مو یا آرایش و زینت در مقایل نامحرم گناهی است که خدای متعال آن را نادیده خواهد گرفت. بد حجابی و هر گناهی که کوچک شمرده شود با ایمان و عمل صالح سازگار نیست و مداومت بر آن بدترین گناهان است، چنانچه حضرت امیرمؤمنان علی علیه اسلام فرمود: "بدترین گناهان آن است که صاحبش آن را کوچک شمارد." و نیز فرمود:‌ "از اصرار بر گناه بپرهیز که بزرگترین جرم هاست."
🔻فریادهایی در ستایشِ برهنگی: برای «لذّتِ بدن‌نمایی»! 🖋 مهدی جمشیدی ۱- فلسفۀ زندگی، «لذّت» نیست انگاره‌ای که حامی «برهنگی» است، از اصالت «لذّت» استقبال می‌کند و بر آن تکیه دارد. در اصالت لذّت، زندگی انسان به اندازه‌ای مطلوب است که خوشایند باشد و خوشایندی نیز چیزی جز «لذّت» نیست. زندگی، برای لذّت است و لذّت، «هرچه بیشتر» باشد، بهتر است. ازاین‌رو، انسان، زندگیِ اجتماعی را برمی‌گزیند تا در سایۀ آن، خوشی‌ها و لذّت‌های بیشتری نصیبش شود. در این نگاه، هیچ سخنی دربارۀ «کمال» و «انسانیّت» و «ارزش» و «سعادت» و «معنویّت» در میان نیست؛ چراکه همۀ این امور، «توهم‌ها» و «شبه‌واقعیّت‌ها»یی هستند که در برابر «لذّتِ حداکثری»، مانع‌تراشی می‌کنند. تنها قیدی که پیش روی لذّت من است، لذّت دیگران است؛ یعنی لذّت من تا آنجا محترم و منطقی است که لذّت دیگران را نخراشد. بیش از این، هیچ معیار و قاعده‌ای وجود ندارد که بخواهد انسان را به سمت‌سوی خاصی «هدایت» کند، بلکه این «شهوت» و «میل» و «خواستۀ» خودِ فرد است که باید مبنا و اساس قرار بگیرد و فرمان بدهد. ۲- بدن، همۀ «وجودِ من» نیست برهنگی، امری معطوف به بدن است و معتقدان به برهنگی، بدن را می‌ستایند و تنها به بدن می‌اندیشند. بدن در این نگاه، همه‌چیز است و انسان جز بدن، هیچ نیست و اگر هم واقعیّت دیگری در میان باشد، این بدن است که اصالت دارد و باید به آن پرداخت و غیربدن را به حاشیه راند. انسان، مساوی است با بدن و تمام مناسبات اجتماعی نیز بدن تکیه دارند. از طرف دیگر، چون بدن، متعلّق به من است و تنها من می‌توانم دربارۀ آن تصمیم بگیرم، می‌توان رهاسازی بدن و برهنگی را انتخاب کنم. نفیِ غیربدن، یا فروکاهیدن آن، بر تحقیر روح و بُعد معنوی انسان را این رویکرد دلالت دارد؛ چنان‌که بدن، فصل مشترک میان انسان و حیوان و انسان از جهت بدنی، همان حیوان است. آنچه که موجب تمایز، بلکه برتری انسان بر حیوان می‌شود همان شرافت روحی و لایۀ معنوی و قدسیِ وجود انسان است. تمدّن غربی از هر جهت، یک تمدّن بدن‌محور و بدن‌اندیشه است و این واقعیّت، ریشه در جهان‌بینیِ مادّی آن دارد؛ در متن این نگرش، معنا و معنویّت و امور قدسی، خیالات شخصی و بی‌پایه هستند که در بهترین حالت، دردها و خلاء‌های درونی انسان را تسکین می‌دهند، بی‌آن‌که هیچ بهره‌ای از حقیقت برده باشند. ۳- جامعۀ برهنه، «عفیف» نیست فلسفۀ «پوشش»، حفظ «عفت» است و بدون پوشش، عفت و پاکدامنی و حیا و اخلاق به تاراج خواهد رفت. آنان که میان پوشش و عفاف، فاصله می‌افکنند و پوشش را «لازمۀ عفاف» قلمداد نمی‌کنند، می‌دانند که میان این دو، «پیوستگی قهری» و «ارتباط تکوینی» وجود دارد و جامعۀ برهنه، هرگز طعم عفاف را نخواهد چشید؛ چنان‌که تمدّن غربی از آن هنگام که مسیر برهنگی را در پیش گرفت، در چالۀ «فحشا» و «هرزگی» و «فساد اخلاقی» فرو افتاد و تباه شد. پوشش، همچون «پوسته»‌ای است که از «هستۀ» عفاف، حفاظت می‌کند. اگر این پوسته شکافته شود، هسته نیز در امان نخواهد ماند. هیچ راه و روش دیگری برای عفاف و پاکدامنی اجتماعی، نمی‌تواند جایگزین پوشش شود و خلاء آن را برطرف سازد. بنابراین، عبور از حجاب، پایان عفاف و درنوردیدن مرزهای اخلاق و ارزش‌های عالی است. ۴- برهنگی، برآمده از «میل جامعه» نیست جامعۀ ایران چه در دورۀ پیشااسلام و چه در دورۀ پسااسلام، هیچ‌گاه به سوی برهنگی حرکت نکرده و برهنگی را ارزش قلمداد نکرده است. در هیچ نقطه‌ای از تاریخ ایران، نمی‌توان رد پایی از برهنگی یافت و بر اساس آن ادّعا کرد که پوشش، پیشنهاد اسلام به زنان ایرانی بوده است. زنان ایرانی حتّی در دورۀ پیشااسلام نیز مایل به برهنگی و خونمایی و بدن‌محوری نبودند و جامعه را به طرف بی‌اخلاقی و پرده‌دری و هرزگی سوق ندادند. ازاین‌رو، باید گرایش به پوشش را جزو «تمایلات عمیقِ تاریخیِ جامعۀ ایران» دانست. بااین‌حال، در دورۀ تاریخی اخیر در اثر تماس فرهنگی با غربِ متجدِّد و حاکمیّت تجدّد آمرانۀ رضاخانی، جامعۀ ایران گرفتار «تکانه‌های فرهنگی» شد و برهنگی در لایه‌های از جامعه نفوذ یافت. پس برهنگی، امری «وارداتی» و «بیگانه» است. البتّه حتّی غرب نیز در دورۀ تجدّد به برهنگی رو آورد و آن را توجیه نظری کرد، وگرنه در دورۀ پیشاتجدّد، این‌گونه نبود که برهنگی در غرب، رسم رایج و عمومی باشد. آنچه که امروز در غرب مشاهده می‌کنیم، حاکی از تحوّلات چند سدۀ اخیر است و نمی‌تواند گویای تمام تاریخ غرب باشد. @salehinrasad
🇮🇷 بسم الله 🔊گفتگوی صوتی هادیان سیاسی فعال کشوری 🍃🌹🍃 🎙سخنران: استاد نوید کمالی - جانشین سازمان بسیج رسانه کشور ✅ موضوع: مهارت های گفتگو با نسل z (نسل ۸۰ و ۹۰) باتوجه به اغتشاشات اخیر 🕤 زمان: فردا- دوشنبه‌ ۱۶ ام آبان ماه ساعت ۲۱:۳۰ ❌ مکان: کانال تحلیل صوتی هادیان سیاسی https://rubika.ir/tahlil_samen ♦️معاونت سیاسی نمایندگی ولي فقيه در سازمان بسیج مستضعفین♦️
14.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در خانه اگر کس است یک حرف بس است. امیدواریم مسئولان منطقه ای با تدبیر بیش تری درباره آقای عبدالحمید از این پس تصمیم بگیرند و بدانند که ایشان زود هوا برش می دارد پاسخ استاد رفیعی به ما بپیوندید: eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 فیلمی جدید از حمله به فرمانداری خاش که به وضوح پروژه کشته‌سازی توسط داعشی‌های وطنی را نشان می‌دهد | | به ما بپیوندید: eitaa.com/salehinrasad
🔺ماموستا خدایی: سخنان خطیب مسجد مکی تهدید علیه امنیت ملی است امام جمعه اهل سنت شهرستان بانه: 🔹متاسفانه روز گذشته خطیب مسجد مکی زاهدان در خطبه‎های نماز جمعه سخنانی به زبان آورد که نه تنها بوی تفرقه می‌دهد، بلکه به نوعی تمامیت ارضی این کشور و نظام را زیر سئوال می‌برد و به نوعی تهدید امنیت ملی کشور محسوب می‎شود. 🔹این سخنان به نوعی تشویق مردم به قانون گریزی است. این سخنان نقشه‎های دشمنان را برای اجرا تسهیل می‎کند. به ما بپیوندید: eitaa.com/salehinrasad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بأبى أنْتُ وَ اُمّى وَ أهْلى وَ مالى وَ اُسْرَتى یا مولای یا صاحِبَ‌ الزَمان 👈 گوینده‌ی این کلمات لبنانی هست که امروز و به دلیل بیان این جملات در صحنِ کعبه، به اسارتِ دولتِ سعودی در آمده است