بنده جنبه شوخی ندارم؛ زود ناراحت و اشکی میشم، ازتون دور میشم، کمحرف میشم، مچاله میشم، غذا نمیخورم، مردم گریز میشم، میترسم، فکر میکنم دوستم ندارید و عین بستنی آب میشم از غصه. باهام با ملایمت رفتار کنید لطفا.
هدایت شده از 🖤-[ـمَـنـ]-🖤
شما به شوخی گفتید و ما شب رو تختمون بخاطر شوخیِ شما گریه کردیم...!