‹ پناهگاه شعر ›
‹ چشم مخصوصِ تماشاست اگر بگذارند
و تماشای ' تو' زیباست اگر بگذارند...!` ›
تنها نه دل به مهرِ ' تو' سرگشته گشته است
هر ذرهای زِ آب و گِلم در هوایِ توست...!💙
گفته بودم بی تو میمیرم، ولی این بار نه
گفته بودی عاشقم هستی، ولی انگار نه!