دردی ست در دلم کهدوایش نگاه توست!
دردا که درد هست دوا نیست؛ بگذریم ...:)
هرچه کردم خواب خوش آید به چشمانم نشد
روزها یاد تو هستم ؛ نیمه شب ها بیشتر . .
من که شعرم همه درد است ، تو چرا می خوانی؟
نکند حالِ غم انگیزِ دلم مایه خوشحالیِ توست؟
‹ پناهگاه شعر ›
منطقِچشم تو با فلسفهام هَمخوان نیست!
قتلِ عَمدُ و طلبِ عَفو، تناقض دارد..🌱
گرچه پیدا بود از چشمم پریشان حالیام
هر که احوال مرا پرسید گفتم عالیام....
⌝ گفت یک مصرع بگو از چشم ناز دلبرت
بعد آن شاعر شدم دیوان نوشتم ، جلد جلد ⌞