متاسفانه این ایام قطعی "ایتا" زیاد بوده، کانال #علیرضا_زادبر در "نرم افزار بله" هم ایجاد شده است. برخی از دوستان نیز تاکید بر انتشار محتواها در بله را دارند.
کانال #علیرضا_زادبر در "بله" لطفا وارد کانال شوید:👇👇
https://ble.ir/alirezazadbar
ضمن ماندن در کانال" ایتا" بله را دنبال بفرمایید
خاطرتان هست از شما برای تعمیر و تجهیز آن #مسجد نوجوان محور کمک جمع آوری شد؟ به کحا رسید:
👇👇👇👇
نشانی کانال
https://eitaa.com/gorohe_masaf
17.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ببینید
با این تحلیل و تفسیر شما پس در غزه نزاع و جنگ بر سر پس گرفتن سرزمین و خانه نیست!
#استاد_پناهیان
https://eitaa.com/Politicalhistory
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ببینید
اگر تلفات در غزه به سی یا چهل هزار نفر رسید چه؟
تحلیل #استاد_پناهیان از استراتژی رهبری و سید حسن نصرالله در جنگ فعلی
https://eitaa.com/Politicalhistory
ورق بزنید و متن زیر را بخوانید
ثبت نام کنید
دهمین دوره کلاسهای مجازی جریان شناسی تاریخ سیاسی معاصر
۱. قاجار
۲. پهلوی
۳. جمهوری اسلامی(۵۷ تا ۶۸)
مجموع ثبت نامی ها به ۴۱۷ نفر رسید.
کلاس فقط بصورت مجازی برگزار میشود.
۱. کلاس آنلاین پنج شنبه هر هفته ساعت پانزده در اسکای روم
۲. کلاس آفلاین؛ صوت ضبط شده هر هفته پنج شنبه
۳. دریافت کل صوت دوره بصورت یکجا
.
.
از ۲۵ آبان جلسات مجازی برگزار خواهد شد.
نیمی از ۴۱۷ نفر ثبت نام کننده فعلی دانشجو، معلم دانشجو، معلم و طلبه هستند. افراد شاغل، خانه دارو فعالین فرهنگی رسانه ای عموما در بخش افلاین شرکت میکنند.
۶ نفر ثبت نامی از ایرانیان خارج از کشور که این عزیزان فقط از طریق تلگرام ثبت نام کنند.
مسیر ثبت نام #فقط ارسال پیام به آیدی ادمین در #تلگرام یا #ایتا به ادرس زیر👇
@Sabet_21
دوره بعد اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.
پس از ۲۵ آبان و شروع دوره ثبت نام ممکن نیست.
فردا شب شنبه حوالی ساعت ۲۰، یک موضوع مهم با یک استاد گرانقدر، شبکه یک برنامه "جریان" طرح بحث لازم و اساسی در نظر داریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آنچه آقای پناهیان در برنامه "جریان" گفته است که منجر به واکنش این جماعت شده یک منطق دارد.
مردمی که در طول سال بصورت تدریجی روزانه کشته میشدند و پایان سال عددشان به چند هزار نفر می رسید حالا به جای "مرگ تدریجی" و بی سر و صدا، به دشمن شان آسیبزده و به استقبال مرگ رفته اند اما این بار دیگر تدریجی نیست. منطق آن است که چه بجنگند، چه نجنگند کشته می شوند. تلفات می دهند. محاصره هستند. این تفاوت، این جماعت را آزار میدهد.
https://eitaa.com/Politicalhistory