چِقَـدر نَبودَنَت،حالِ جَهـان را پَریشان کَردِه اَست! مـولاۍِمَـن،بیا!(:💔'
-دلتنگیمیدانیچیست. . !
+دلتنگیآناستکه جسمتنتواندجاییبرودکهجانتآنجامیرود :)
#دلتنگ_حرمم
یه جمله خوندم خیلی به دلم نشست میگفت "اگه برای داشتن یه گل دعا کردی تعجب نکن اگه بارون بارید🦦
ولی ابیعبدالله ، تو را اگر خیلی ها دوست
دارند ؛ من کسی جز تو رابرای دوست داشتن ندارم :) .