شیاطین میگویند :‹انسان آزاد است› و با این آزادی،
انسان را بندۀ همه چیز میکنند . !
اما انبیاء میگویند :
‹انسان بنده است› و با این بندگی،
او را از بندگی دیگران آزاد میکنند . !
_
#دو_خط_خودمونی
تا بخوایم به خودمون بیایم
تمام این سختی و راحتی این دنیا تموم شده.
و ما در مقام رسیدگی به اعمالمون قرار گرفتیـــم
اونجا دیگه ای کاش این حرف نگفته بودم
و ای کاش اون کار نکرده بودم
و ای کاش....
--دیـــگه فایـــده نداره
بخاطر همینم یکی از نام های قیامت یوم الحسره ست. . .
پس تا هستیم یه کاری برای خودمون انجام بدیم. . .
سلام مهدی من سلام آقای من سلام مولای من صبحت بخیر باشه
دعا کن برامون عاقبت بخیر بشیم :))