#دو_خط_خودمونی
تا بخوایم به خودمون بیایم
تمام این سختی و راحتی این دنیا تموم شده.
و ما در مقام رسیدگی به اعمالمون قرار گرفتیـــم
اونجا دیگه ای کاش این حرف نگفته بودم
و ای کاش اون کار نکرده بودم
و ای کاش....
--دیـــگه فایـــده نداره
بخاطر همینم یکی از نام های قیامت یوم الحسره ست. . .
پس تا هستیم یه کاری برای خودمون انجام بدیم. . .
سلام مهدی من سلام آقای من سلام مولای من صبحت بخیر باشه
دعا کن برامون عاقبت بخیر بشیم :))
آدم يه سرى كارا رو ميكنه که شرمنده دلش نشه،ولی بعدش ممکنه شرمنده عقلش بشهها
+درست انتخاب کردن و تصمیم گرفتن
برای زندگی، نیاز به فکر و عقلانیت داره
-
وقتی از آیت الله بهجت پرسیدند که آقا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کجاست؟
فرمودند:
«اقا در قلب شماست، مواظب باشید بیرونش نکنید!»
#امامزمان_قلبم
یقیناً هیچ آغوشی التیامبخش
این آشفتگی دنیا نیست ، جزء آغوش امام زمان عج .
ـ اللهم عجل لولیك الفرج .
رهبرمن دلبر من آقای من جواب این دل و چی باید بدم من هنوز باور نکرده رفتن شما رو چیکار کنم حالیش بشه 💔
_به دنیایی که بچه های سه چهار ماه یه ساله
دارن توش شهید میشن، و کسی از فردای خودش خبـــر نداره دل نبندیم
-