اینقدر توی دل اتفاقات بد زندگیمون چرخ نزنیم،و خودمون رو اذیت نکنیم
_امیرالمؤمنین:
فكر تو گنجايش هر چيز را ندارد، پس آن را براى آنچه «مهم» است، فارغ گردان!
#دو_خط_خودمونی
_هیچ وقت درگیر فردا و یه هفته دیگه و یک ماه دیگه نشید. از روزتون از این ساعتی که توش هستید استفاده کنید
یعنی اینکه خودمونو اسیر آیندهای که هنوز نیومده نکنیم
_وقتی هنوز هیچی معلوم نیست، نه براش خیال بافی کنیم نه براش غصه بخوریم...
-
تـازمانےڪہرسیدنبہتوامڪاندارد
زندگےدردقشنگیسـٺڪہجریاندارد((:♥🥲
#امامزمان_قلبم
رنجــی که به کـلام نیاید،
در بــدن ساکن میشه و تبدیل میشه به درد
+با امام زمانت درد دل کن آقا خوب بلدهدردا رو دوا کنه 🤍🤝🏻