خلاصه که بعدش واسه کارهایی که قرار بود تو مدرسه انجام بدیم، کارگاه داشتیم و افطار☕️🥪
یکی از حرکت های جالبی که مسئول ها زدن، این بود که هر کس تویه کاغذ دعاهاشو مینوشت
و قاطی میکردن و هر کی دعای یکی که حتی نمیشناختش رو برمیداشت و برای اون فرد از ته قلبش دعا میکرد که اجابت بشه دعاهاش🥺❤️
به پایان آمد این دفتر
حکایت همچنان باقیست...🦋
_
نمیدونم چطور باید این فصل رو جمع کنم...
فقط میدونم که روحم به همچین مسجدی نیاز داشت.
جایی برای خلوت، برای خودسازی، برای بازگشت به اصل.
یاد گرفتم مسئول باشم، نه مشغول.
و چه فرق بزرگیست بین این دو...
خوشحالم که سه سال، لیاقت حضور در اعتکاف رو داشتم.
و امسال... امسال یه چیز دیگه بود.
یه جور خاصی به دلم نشست.
به یادتون بودم، ویژه.
و حالا که برگشتم، دلم میخواست اینا رو برای محدثه تعریف کنم...
ولی فقط مینویسم.
شاید اونم یه جایی، یه وقتی، دلش بلرزه از همین واژهها...
و بفهمه که هنوز، هنوزم به یادشم. 😔❤️🩹
خــبـر خــبـر
بــہ گـــوش بـــاشـیـد 🗣
قــرارہ طــی چـــنـد روز آیــنـدہ یـــہ مـحفـــل فــرشـتــہ هــا بـرگــزار کــنـیـم ...
ڪـــہ قــرارہ داخــل مــحفـــل فــرشـتـــہ هــا یـــہ تــیـر بـزنـیم بــا دو نـشــون 🎯
اگـــہ تــو هــم دوســت دارے تــوے مــحفـــــل شــرکــت کــنــے « ایــنـجــا » بـــہم بــگـو
و یـــہ ویــس کــہ مــطـمئـن بــشـیـم دخــتـر هــسـتـے + اســم رفــیـق شـــہیــدت
یــادت نـــرہ بـفـرسـتـے
بسیجی،سپاهی
تو افتخارمــــایی
'
پیشنهاد عکس پروفایل برای پشتیبانی از حافظان امنیت ایران... 🇮🇷
'
lظـــــهــــــــور نــــــــــــزدیـــــــــک اســت|
🔸 @shahidan_niyazmand
_
ریا نباشه نماز شب خـُوندم و تو دلم
از خـُدا ،
میخواستم که نتیجه
امتحاناتم
خوب شه ؛ رکوُع رو که رفتم ؛
نـِدا اومد ؛
- سـَمِع اَللهُ لـِـمَن همه 10 - 💀🤌🏽
_