معشوقه به سامان شد تا باد چنين بادا
کفرش همه ايمان شد تا باد چنين بادا
ملکی که پريشان شد از شومی شيطان شد
باز آن سليمان شد تا باد چنين بادا
ياري که دلم خستی در بر رخ ما بستي
غمخواره ياران شد تا باد چنين بادا
هم باده جدا خوردی هم عيش جدا کردی
نک سرده مهمان شد تا باد چنين بادا
زان طلعت شاهانه زان مشعله خانه
هر گوشه چو ميدان شد تا باد چنين بادا✨
قلمدرد| مهدی پورمحمدی
معشوقه به سامان شد تا باد چنين بادا کفرش همه ايمان شد تا باد چنين بادا ملکی که پريشان شد از شومی شي
زان خشم دروغينش زان شيوه شيرينش
عالم شکرستان شد تا باد چنين بادا
شب رفت صبوح آمد غم رفت فتوح آمد
خورشيد درخشان شد تا باد چنين بادا
از دولت محزونان وز همت مجنونان
آن سلسله جنبان شد تا باد چنين بادا
عيد آمد و عيد آمد ياري که رميد آمد
عيدانه فراوان شد تا باد چنين بادا
اي مطرب صاحب دل در زير مکن منزل
کان زهره به ميزان شد تا باد چنين بادا✨
سلام و نور مهدیناری های عزیزم.
خب خب خب...😍
بگین کجام الان😎
امروز صبح ساعت چهار صبح از خواب پا شدیم تا راه بیفتیم کجا؟!
بَم...
شهرستان بم.
و من الان اومدم ارگ تاریخی بم. یعنی عظیم ترین سازهی خشتی در کل جهان!... این عکس از برجک بازسازی شدهی ارگ بم هست. بریم جاهای دیگه رو ببینیم عزیزان😍
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق ⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
ورودی مجموعه.
متأسفانه بلیت نداشتم و نتونستم وارد بشم.
امااااااا😄
کاراگاه بازی در آوردم و ارگ رو دور زدم و ... الان میفهمید😎
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
ارگ رو با ماشین دور زدم و اومدم اینجا تا بتونم از نمای اصلی ارگ که بازسازی شده عکس بگیرم.
یعنی...
#کرمانشناسی ✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
یعنی اینجا.
ارگ بم... بزرگ ترین و عظیم ترین سازهی خشتی در کل جهان که بر اثر زلزله سال ۱۳۸۲ تخریب شد و خسارت زیادی دید☹️
خب... این از این.
منانقد فضولم که میخواستم بدونم داخل ارگ چجوریه...
پس...
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
پس چیکار کردم؟!
از اینجا که هنوز بازسازی نشده بالا رفتم. عین سارق🤦♂
و...
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
و اومدم اینجا. دیوار و برجک ارگ بم.
برش زدم که...😂😎
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
این عکس کامل که نمایی از داخل ارگ هست.
لامصب ارگ نیست که!!!
شهره واسه خودش😂
یاد مختار نامه افتادم😐🙏
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
و حالا...
اصلی ترین بخش ارگ بم که متأسفانه بر اثر زلزله سال ۸۲ ویران شد...
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────