سلام و نور مهدیناری های عزیزم.
خب خب خب...😍
بگین کجام الان😎
امروز صبح ساعت چهار صبح از خواب پا شدیم تا راه بیفتیم کجا؟!
بَم...
شهرستان بم.
و من الان اومدم ارگ تاریخی بم. یعنی عظیم ترین سازهی خشتی در کل جهان!... این عکس از برجک بازسازی شدهی ارگ بم هست. بریم جاهای دیگه رو ببینیم عزیزان😍
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق ⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
ورودی مجموعه.
متأسفانه بلیت نداشتم و نتونستم وارد بشم.
امااااااا😄
کاراگاه بازی در آوردم و ارگ رو دور زدم و ... الان میفهمید😎
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
ارگ رو با ماشین دور زدم و اومدم اینجا تا بتونم از نمای اصلی ارگ که بازسازی شده عکس بگیرم.
یعنی...
#کرمانشناسی ✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
یعنی اینجا.
ارگ بم... بزرگ ترین و عظیم ترین سازهی خشتی در کل جهان که بر اثر زلزله سال ۱۳۸۲ تخریب شد و خسارت زیادی دید☹️
خب... این از این.
منانقد فضولم که میخواستم بدونم داخل ارگ چجوریه...
پس...
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
پس چیکار کردم؟!
از اینجا که هنوز بازسازی نشده بالا رفتم. عین سارق🤦♂
و...
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
و اومدم اینجا. دیوار و برجک ارگ بم.
برش زدم که...😂😎
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
این عکس کامل که نمایی از داخل ارگ هست.
لامصب ارگ نیست که!!!
شهره واسه خودش😂
یاد مختار نامه افتادم😐🙏
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
و حالا...
اصلی ترین بخش ارگ بم که متأسفانه بر اثر زلزله سال ۸۲ ویران شد...
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────
خب...
بم یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما در کشورمون هسته. مرغوب ترین خرما ها، خرمای بم هستن.
اینجا کلیییییی نخلستان با صفا داره و من... کلی خاطره با نخلستان ها(دامادمون بمی هسته و من چند سال پیش اومده بم باهاشون🙏😄)
آخ من این نخله رو بنازمممم😃
#کرمانشناسی✒️👨🎓
| ازدحام عشق⛓ |
╭┈┄
│⇲@ezdehameeshgh 🖇🔉
│⇲MAHDINAR ✒♣️ ••❥•••
╰───────