هدایت شده از •⇝t.h
زندگی پانتومیم است، حرف دلت را به زبان بیاوری؛ باختی...
درونریزی هم فایدهای ندارد! خودت را نابود میکنی.
بنابراین فقط توانایی نوشتن داری... بنویس!
نوشتن و خطخطی کردن روی کاغذهای باطله بهتر از خطخطی کردن کاغذهای سفید زندگیات است.
#t_h
┄┄❅⌛❅┄┄┄
〇➣@ketabehalekhoob
هدایت شده از - سُـــودا
الان پاشو! همین الان، پاشو و تو آینه به خودت نگاه کن!
تو واقعا کی هستی؟
کجای زندگیت ایستادی؟
داری با این نعمت چیکار میکنی؟
تو آدم هستی که بشی شبیه کوفیا؟ کوفیایی که مرداشون عزیزکردههای خدا رو کشتن و به اسارت گرفتن،
و زنانشون آرایش کردن، خلال به پا بستن و اومدن تو کوچهها برای دیدن عظیمترین مصیبت!
یا حتی شبیه اونایی که نیمهشب از ترس هر کدوم یه طرف فرار کردن؟
نه جانم؛
تو اینطوری نیستی؛ نباید اینطوری باشی!
تو، باید دقیقا شبیه هفتاد و دو تنی باشی که موندن به پای عزیزشون و سر دادن براش؛ همینقدر عاشق...!
هستی؟ تو عاشق امامزمانت هستی؟ میتونی بمونی به پاش؟ میتونی اگه زمانش بود سر بدی براش؟ اگه میتونی یه یاعلی بگو و پاشو،
اگه نمیتونی هم شروع کن آماده شدن و تونستن؛ الان نباید نشستا عزیزمن، عزیزِ مهدیِ فاطمه!
الان فقط باید پا بشی، راه بیوفتی تا مهدی بیاد؛
راه بیوفتی تا باز یه کربلای دیگه به وجود نیاد!
پاشو عزیزکرده، پاشو که مهدی دستات رو گرفته میون دستاش، بهت امید بسته! :)
«ویراستی، شبکه اجتماعی محتوا محور» را در بازار اندروید ببین:
http://cafebazaar.ir/app/?id=com.virasty.app&ref=share
جوابهای دندان شکنمان، جمع میشوند و سکوت را تشکیل میدهند...
#مهدینار✒️♣️
@ezdehameeshgh
قرار بود روی عهدمان بایستیم.
ایستادیم؛ عهدمان شکست.
#مهدینار✒️♣️
@ezdehameeshgh