"و اگر حقیقت را بخواهی، هنوز روز عاشورا به شب نرسیده."
- شهید سید مرتضی آوینی.
_
بله. درست است.
خط یزید زنده است. همانطور که خط حسین زمان، حضرت صاحب الزمان زنده است... توی جشنها وقتی مجری میپرسد کی خستهس؟! چی میگیم؟! دشمن.
اتفاقا دشمن خسته نیست. خیلی هم انرژی زیادی دارد.
عاشورا نتیجه عدم شناخت امام زمان بود. نتیجه عدم شناخت حق و باطل در وقت آن. هزاران نفر بعد از عاشورا خونخواه حسین شدند. اما چرا اکنون تکریم نمیشوند و این هزاران نفر در زمره "و علی الارواح التی حلت بفنائک" نیستند؟ و فقط از ۷۲ نفر و فرزندان و بازماندگان حضرت به عنوان یار امام یاد میشوند؟!
عزیزان. از این ایام فقط با شناخت و معرفت به امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف میشود بهره برد(به نظر بنده). وگرنه نتیجهاش ظهور نیست به خدا. عاشورا را یک بار دیگر رقم میزنیم.
#مهدینار🖋♣️
#الدرونیات📜
@ezdehameeshgh