﷽
قلمدرد گرفتهام؛ گاهی از سفیدی کاغذها و گاهی از کثرت واژههای بعد تو...
در اینجا، خوانای نویسندهای باشید که هر روز و هر شب از شدت قلمدرد، در آغوش واژهها جان میدهد...✒🌱
و من: MAHDINAR_PM@
فکر کنم یه بار دیگه بخونید میفهمید و اینطوری براتون شیرینتره.
اما اگه باز متوجه نشدید خودم میگم. شیرینی داستان کوتاه واسه مخاطب کشف و ضربهست که باید متوجه بشه...
خب... به نکتهی دقیقی اشاره کردید. اما همهی بچهها مثل هم نیستن که. از طرفی این عمو داغداره؛ نمیفهمه چی رو باید بگه چی رو نه. در مورد دیالوگها هم ممنونم... خیلی میترسیدم خوب نباشن...🤓🌱