دوستان، برای کانال ادمین تبادل گرفتم که خداروشکر بر خلاف قبلی بنرهاش اخلاقیه و مشکلی نداره...🌱
ظهرها ساعت ۳ تا ۴ و شبها از ۹ تا ۱۰ تبادل داره.🤓🌱
هدایت شده از اَنـتَ کَـهـفـی
میگفت؛
بیپناه که شدی، صداش کن!
او حسین وترالموتر است..
میداند تکوتنها شدن یعنیچه
آقا جان، من بیپناهم، درآغوشم بگیر...🍃