eitaa logo
قلم‌درد| مهدی پورمحمدی
601 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
312 ویدیو
6 فایل
﷽ قلم‌درد گرفته‌ام؛ گاهی از سفیدی کاغذ‌ها و گاهی از کثرت واژه‌های بعد تو... در اینجا، خوانای نویسنده‌ای باشید که هر روز و هر شب از شدت قلم‌درد، در آغوش واژه‌ها جان می‌دهد...✒🌱 و من: MAHDINAR_PM@
مشاهده در ایتا
دانلود
خب... به نکته‌ی دقیقی اشاره کردید. اما همه‌ی بچه‌‌ها مثل هم نیستن که. از طرفی این عمو داغداره؛ نمی‌فهمه چی رو باید بگه چی رو نه. در مورد دیالوگ‌ها هم ممنونم... خیلی می‌ترسیدم خوب نباشن...🤓🌱
سلام به شما😍🌱 ممنونم از شما... خیلی ممنونم از وقتی که می‌ذارید. ان‌شاء‌الله.
دوستان، برای کانال ادمین تبادل گرفتم که خداروشکر بر خلاف قبلی بنرهاش اخلاقیه و مشکلی نداره...🌱 ظهرها ساعت ۳ تا ۴ و شب‌ها از ۹ تا ۱۰ تبادل داره.🤓🌱
هدایت شده از  اَنـتَ کَـهـفـی
میگفت؛ بی‌پناه‌ که‌‌ شدی، صداش کن! او حسین وترالموتر است.. می‌داند تک‌و‌تنها شدن یعنی‌چه آقا جان، من بی‌پناهم، درآغوشم بگیر...🍃
هدایت شده از جامانده|𝒋𝒂𝒎𝒂𝒏𝒅𝒆 ‌
__
هدایت شده از جامانده|𝒋𝒂𝒎𝒂𝒏𝒅𝒆 ‌
من‌از‌کودکی‌مجنون‌تو‌بودم‌‌حسین💔.
هدایت شده از کنجِ دنجِ کافه ایران🇮🇷🏴
🎨🎭
خدایا! تو در هر سختی و اندوهی مورد اطمینان من و در هر گرفتاری امیدم هستی، و در هر مسئله ای که برایم رخ می دهد اطمینان بخش و مددکارم می باشی چه غمها که بواسطه آن دلها به ضعف می گرایید و چاره اش به کاستی می رفت، و در آن دوست مرا رها می کرد و دشمن از آن مسرور می شد ولی هنگامی که آن را نزد تو می آوردم و از آن بدرگاهت شکوه می کردم و چاره اش را از غیر تو نمی جستم، آن را می گشودی و می زدودی، تو ولی هر نعمت و صاحب هر نیکی و غایت هر خواسته ای. @shearosama علیه‌السلام منبع: مقتل ابی مخنف ، ص ۱۴۸
هدایت شده از - سُـــودا
خواستم بگم که: بیاین یکم فکر کنیم! رو حرفامون، تصمیم‌هامون، رفتارمون، هدف‌هامون، تعیین ارزش‌ها و... اینطوری، شاید انتخابات بهتری داشته باشیم؛ انتخابایی که پشیمونی رو به همراه نداشته باشه. :)
هدایت شده از •⇝t.h
ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽ ﯾﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽ؟! "ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽ" ﯾﻌﻨﯽ می خواﻫﻤﺖ؛ ﭼﻮﻥ ﻣﻔﯿﺪﯼ "ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽ" ﯾﻌﻨﯽ می خوﺍﻫﻤﺖ؛ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﻣﻔﯿﺪ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﮔﺮﺍﻥﻗﯿﻤﺖ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﻣﻬﻢ، ﻭﺍﺑﺴﺘﻪﺍﻡ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﯼ ﺁﺑﺮﻧﮓ ﺑﯽﺧﺎﺻﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺴﺘﻪ. ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺭﺍ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻣﯽﺁﻣﻮﺯﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽﻫﺎ ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ "ﺧﻮﺩ ﻭﺍقعی من" ﻫﺴﺘﻨﺪ. به کسی که دوستش داری "دلبسته" باش نه وابسته … 🖊نلسون ماندلا ┄┄❅⌛❅┄┄┄ 〇➣@ketabehalekhoob
🌙 در شـــبِ کوچک مــن دلهره‌ی ویرانی‌ست گوش کن! وزشِ ظلمت را می‌شنوی؟! مــن غریبانه به این خوشبختی می‏‌نگرم فروغ_فرخزاد