eitaa logo
قلم‌درد| مهدی پورمحمدی
600 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
312 ویدیو
6 فایل
﷽ قلم‌درد گرفته‌ام؛ گاهی از سفیدی کاغذ‌ها و گاهی از کثرت واژه‌های بعد تو... در اینجا، خوانای نویسنده‌ای باشید که هر روز و هر شب از شدت قلم‌درد، در آغوش واژه‌ها جان می‌دهد...✒🌱 و من: MAHDINAR_PM@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ...
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 • - جای خالی ما را غریبه‌ها پر می‌کنند! • ● کانَ النَبِیُّ اِذا صَلیّ وَ ثَبَ الحَسَنُ وَ الحُسَینُ عَلیَ ظَهرِهِ، فَاِذا،اَرادَ اَن یَجلِسَ قالَ بِیَدِهِ هکَذا عَلی ظَهرِهِ حَتیّ لا یَقَعانِ...! ○ هنگامی که پیامبر صلی الله علیه و آله نماز می خواند امام حسن علیه السلام و امام حسین علیه السلام به پشت آن حضرت می پریدند. و هرگاه میخواست سر از سجده بردارد و بنشیند دست بر پشت خود می گذاشت تا آن دو نیفتند.(بحار الانوار- جلد 43) • - حتما باز کنین 🪴✨ • ➺ @altarigh_ir | الطریق
قلم‌درد| مهدی پورمحمدی
• 🎬 #فیلم‌_کوتاه • - جای خالی ما را غریبه‌ها پر می‌کنند! • ● کانَ النَبِیُّ اِذا صَلیّ وَ ثَبَ الحَس
لطفا به پی‌وی تمام پدرها، مادرها، خواهرها، برادرها، خاله دایی عمه‌ و عموها، اقوام، خویشان و خودی‌ها(!)، گروه‌های خانوادگی(!تر) و تمامی سرپرست‌ها(!ترتر) و والدها و والده‌های عزیز ارسال شود.☺️🌱
اکسیژن توی ریه‌ام ریاست؛ من مدت‌هاست خودم را توی ذهنم به خاک سپرده‌ام... 🖋♣️ @ezdehameeshgh
- بعد چند روز که میام خونه🥲 @ezdehameeshgh
صحبت کنیم؟!🙂🌱 اعضای تازه‌وارد، سوالی ندارید؟! https://harfeto.timefriend.net/16780711849836
قلم‌درد| مهدی پورمحمدی
صحبت کنیم؟!🙂🌱 اعضای تازه‌وارد، سوالی ندارید؟! https://harfeto.timefriend.net/16780711849836
- خب خیلی خوش گذشت پیام‌ها منتقل شد رادیو مهدینار: https://eitaa.com/MAHDINAR2 بقیه پیام‌ها رو هم تا هفته بعد همونجا جواب می‌دم... شب خوش یا علی...
هدایت شده از کنجِ دنجِ کافه ایران🇮🇷🏴
نبودنت درد داره دردش مثلِ این میمونه ك : ‹ از بالایِ یه ساختمون بلند بپرم پایین و تک تک استخونام بشکنه نبودنت بغض داره بغضش جوریه ك گیر میکنه تو گلوم هیچجوره نمیترکه ! نبودنت ترس داره ترسش مثلِ این میمونه ك من تنها آدم زمین باشم و دیگه هیچکسو نداشته باشم ك باهاش حرف بزنم هیچکس نباشه ك بغلم کنه ؛ نبودنت شبیه بودن تو خلا و سیاهی میمونه ، انگار هیچ چیز و هیچکس نیست تو دنیا وقتی تو ُ نباشی ! نبودنت خوب نیست بفهم لطفا : )!
هدایت شده از •⇝t.h
یکنواختیِ زندگیم... دلم از آن اتفاق‌های خوبی می‌خواهد که باورم نمی‌شود افتاده! ┄┄❅⌛❅┄┄┄ 〇➣@ketabehalekhoob
پروانه میشوم به دور تو میچرخم ای که حرمت شمع دل سوخته أم تاول زده است بال وپرم میبینی ای مرهم زخم جگر سوخته أم @shearosama
هدایت شده از کآمیلآ؛
همینقدر‌تار ...(: [ @kAmyLA ]
هدایت شده از ࢪزمشڪے‌من
تو، همانی هستی که حافظ گفت و در فالَم هیاهو شد!
هدایت شده از مُتَوَهِّـمْ🇵🇸
من ضرر کردم و تو، معتمد بازاری؛ بار ما را نخریدند، تو بر می‌داری :)؟ آمدم گریه کنم، حوصله‌ام را داری؟