7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
●》خیلی مهمتر از مهم
¤》حتما گوش کنید تا بدانید
●》چه خبره ...
https://eitaa.com/Q30114/1232
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸دو یادگار ماندگار امام هادی(علیهالسلام)
🎙استاد حجت الاسلام دکتر رفیعی
🌷میلاد امام هادی علیه السلام به هم بشریت، بویژه مسلمانان مبارک باد.
https://eitaa.com/Q30114/1233
●》ولای علی(ع) مبارک.
بسم الله ...
* إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَ يُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَ هُمْ رَاكِعُونَ ﴿۵۵﴾/المائده
شکر خدا؛ که "وِلا" از خدا بُوَد
بعد از خدا زِنَبیّ مُصطَفی بُوَد
معنای سِیُّم آن، گفته: آمنوا*
کو دررُکوع وزَکات،مرتضا بُوَد
#مبین
https://eitaa.com/Q30114/1234
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
●》ولی(ولایت) در قرآن
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَ يُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَ هُمْ رَاكِعُونَ ﴿۵۵﴾/المائده
مرا "مَولا"، خداوند "مبین" است
سپس جانم*به دستان امین است
دوام این ولایت ؛ "اِنَّما" گفت :
علی (ع)، تنها امیرالمومنین است
۲۲ خرداد ۱۴۰۴
دهه ولایت
(عیدقربان تا غدیر)
#مبین
_
* پیامبراکرم(ص) در غدیر :
اَلَستُ بِکُم اُولی مِن اَنفُسِکُم ؟
قالوُا بَلی ...
(آیا من نسبت به جان شما ولایت و برتری ندارم؟گفتند: آری ...)
https://eitaa.com/Q30114/1235
●》ولی(ولایت) در قرآن
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَ يُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَ هُمْ رَاكِعُونَ ﴿۵۵﴾/المائده
https://eitaa.com/Q30114/1236
●》سران کفر را بکشید
وَ إِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَ طَعَنُوا فِي دِينِكُمْ #فَقَاتِلُوا_أَئِمَّةَ_الْكُفْرِۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ ﴿۱۲﴾/توبه
¤》و اگر پيمانهاي خود را پس از عهد خويش بشكنند، و آيين شما را مورد طعن قرار دهند،《پس پيشوايان كفر را بکشید》؛ چرا كه آنها (دیگر) امانی ندارند؛ شايد (با شدّت عمل) دست بردارند!
صدق الله العلی العظیم
https://eitaa.com/Q30114/1237
زمان:
حجم:
357.2K
●》مثل رعد
بنام خدا
دشمن ار، حمله کند بر خانهام
بر من و ناموس من، کاشانهام
میزنم سیلی چنانش مثل رعد
همچو گُرز رستم از افسانهام
پس زده یا میکُشم او راکه خود
در حفاظت، برترین سامانهام
در رگ من، "غیرت حیدر" بود
همچو قاسم، افسر یکدانهام
تارو مارش میکنم چون پَرّکاه
تا جهاد و رزم را، فرزانهام
کشور ایران، تمامش خیمهام
تا ابد، من حافظ این خانهام
از جوانان این رَجَز بشنو یهود
پُر شده از کینهات، پیمانهام
نک رسیده روز مَحوَت از زمین
"امر رهبر"؛ بر سرت ویرانه ام
۲۳ خرداد ۱۴۰۴
#مبین
https://eitaa.com/Q30114/1239
●》مولای ما
بنام خدا
سلام ...
بعدپیغمبر(ص)، علی آقای ماست
او "امام" و، رهبرِ "دنیا"ی ماست
هم"صراط مستقیم" است؛ تا خدا
تا قیامت، سید و "مولای ما"ست
#مبین
__________
●》الحمدلله الذی جعلنا من المتمسّکین بولایت علی امیرالمومنین ...
¤》عیدالله الاکبر (عیدسعیدغدیر)،
عید ولایت و امامت علی بن ابی طالب امیرالمومنین سلام الله علیه《مبارک باد》.
https://eitaa.com/Q30114/1240
●》راه محمد(ص)/شاه ولایت
بنام خدا
سلام ...
عید "غدیرخُم"، "عیدولایت" است
عید تداومِ، دین و نبوّت است
ابلاغ وحی* با، نَصب علی(ع) شُده
"تبیین رَه" بُوَد؛ "نورِ امامت" است
بر مُنکرش بگو : اکمال دینِ حق*
"عَقلِ خُدا" بُوَد؛ نَفیِ ضَلالت است
مغضوب را بگو : میرَد به کُفرِ خود
راه علی (ع) فقط، راه هدایت است
طبق کتاب دین*جان نبی علی است
پس او خلیفه ی،"ختم رسالت"است
یعنی صراط حقّ، راه علی(ع) که آن
رسم محمد(ص) و راه سعادت است
راههای دیگران، مصداق تفرقه ست
گمراهی و جَحیم، راه شقاوت است
خواهی اگر رهِ، "جنّت" وَ "بندگی"؟
او نفس مطمئن*، شاه ولایت است
ذیحجه ۱۴۴۶(عیدسعیدغدیر)
۲۴ خرداد ۱۴۰۴
حاج علی اصغر زنگانه(مبین)
https://eitaa.com/Q30114/1241
🚨》امنیت کشور بدون همکاری شما مردم میسر نیست.
بنام خدا
سلام ...
¤》وزارت اطلاعات 113
●》سازمان اطلاعات سپاه 114
سازمان اطلاعات پلیس 116
حفاظت اطلاعات دفاع 1636
حفاظت اطلاعات سپاه 1535
گزارشات مردمی پلیس 110
⚠️تحرکات مشکوک را به سامانه های فوق گزارش دهید.
https://eitaa.com/Q30114/1242
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
●》سئوالی بسیار مهم و قابل تامل
بنام خدا
سلام ...
🟠《میگویند دستگیرشدگان مرتبط با حوادث تروریستی اخیر از فرقه ضاله بهائیت هستند.
¤》پرسش اینجاست که نوشین هاشمی بهایی با چه نیتی برای ما اقتصاددان تربیت کرده و فرستاده است؟
●》تروریسم نظامی جان میگیرد و تروریسم اقتصادی، معیشت (و دین مردم).
✍🏻 سیدیاسر جبرائیلی
https://eitaa.com/Q30114/1243
●》بی مردم
بنام خدا
علی تنهاست؛ بی مردم
عَدو رسواست؛ بی مردم
تو نوری یا سیه چالی؟بفرما
شَبَت یَلداست؛ بیمردم
بزن پس ظلمت عالم به نورش
سِیَه فرداست؛ بی مردم
بپا کن ! پرچم عزّت چو قاسم
عَلَم اُفتاست؛ بی مردم
نما رسوا شیاطین با حضورت
ستم والاست؛ بی مردم
خدایا شکرت از این مردم خوب
دلم ترساست؛ بی مردم
کنون درکشور ایران، چه زیبا!
عَدو تنهاست؛ بی مردم
۲۴ خرداد ۱۴۰۴
#مبین
https://eitaa.com/Q30114/1244