آزٰادْ
مسنسستسسمنس مرسی دوستم. معمولا نمیدونم در جواب اینجور جملات چی بگم. قطعا تا الان یه تلاشی کردی و حس
داشتم برا این دوستمون یه طومار مینوشتم بعد فرشته الهی پیام رسوند که تو که پیغمبر نیستی از رو منبر بیا پایین
میگن سمنان درواقع یه بیابونیه که اگر بتونی دو روز توش دووم بیاری میتونی دروازه ای به دنیای موازی توش پیدا کنی
آزٰادْ
-امید خجالتیه، فقط افرادی رو ملاقات میکنه که بهش اعتقاد دارن.
خوبه آدم جملات خودش یادش باشه