تا همین دو روز پیش با نقاشیام خوشحال بودم ولی الان حس میکنم خیلی از چیزی که باید عقبم
مامانم یه جمله رو خیلی سال پیش نوشته بود زده بود به یخچال هرچند وقت یه بار میاد تو ذهنم که میگه
(با آدما مهربون باش آدما چاره ندارن)