مامانم یه جمله رو خیلی سال پیش نوشته بود زده بود به یخچال هرچند وقت یه بار میاد تو ذهنم که میگه
(با آدما مهربون باش آدما چاره ندارن)
تو باشگاه وقتی یکی داره از دستگاهی استفاده میکنه جرات نمیکنم برم سمتش بپرسم چند ستش مونده