1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرسنگ که بر سینه زدم نقش تو بگرفت...
- شعر با صدای -سیدعلی-
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
🙂💔
آشوب جهان و جنگ دنیا به کنار...
بحران ندیدن تورا من چه کنم؟...
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من نمیدانستم معنی هرگز را...
تو چرا باز نگشتی دیگر:(💔
با خون نشسته روی نامت چه کنیم؟
بغـضـیـم، بـرای انتـقامـت چـه کنیـم؟
ای رنـج فراتـر از تصـور! تـو بگو!
با داغ بدون التیامت چه کنیم؟
#رهبرـشهیدم
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بله سردار... بازهم تا دیدارتون با آقا فاصله افتاد((:
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
بله سردار... بازهم تا دیدارتون با آقا فاصله افتاد((:
بگذار که درحسرت دیدار بمیرم
درحسرت دیدار تو بگذار بمیرم
دشوار بود مردن و روی تو ندیدن
بگذار به دلخواه تو دشوار بمیرم
بگذار که چون نالهی مرغان شباهنگ
در وحشت و اندوه شب تار بمیرم
بگذارکه چون شمع کنم پیکر خود آب
در بستر اشک افتم و ناچار بمیرم