9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مگه زیر زمین پنهان نبودی؟!
چرا خب فکر حفظ جان نبودی...💔
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
مگه زیر زمین پنهان نبودی؟! چرا خب فکر حفظ جان نبودی...💔
مگه دشمن نمیگفت توی دی ماه
از ایران رفتی و تهران نبودی...
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماهم همینطور آقای شریعتی ماهم همینطور...💔🙂
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
ماهم همینطور آقای شریعتی ماهم همینطور...💔🙂
"جملههای خبری از تو خبر آوردند
روضه ها روز دهم، داغ جگر آوردند"
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
بنده علی الاصول؛ فدایی ناچیز شما هستم🇮🇷🤞
علیالاصول قربون سوادت بریم
علیالاصول جان ما به قربانت
علیالاصول هرچی شما فرمان بدی
علیالاصول درد و بلات بخوره تو سر پهلوی و سلطنتیا((: