به دور از حرفهای کلیشه ای فقط میگفتم؛
دوستتون دارم آقا، دلم براتون تنگ شده :)))
-سخنانشما🖤
رهبرم، دوستت دارم :)به قول سید، حاضرم همه چیزمو بدم تا آب توی دل پسرت تکون نخوره :)..
-سخنانشما🖤
سلام آقا جان، در حسرت دیدارتون از نزدیک موندم و حالا با رفتنتون خیلی دلتنگم، دعام کن آقا جان
-سخنانشما🖤
حاج آقا تا جان در بدن داریم برای این انقلاب علم داری خواهیم کرد
-سخنانشما🖤
آقا جان ...
این دنیا به ما یه چفیه و انگشتر شما رو بدهکاره:))))
-سخنانشما🖤
اگه تریبون رهبری برام باشه میگم که دلشکسته نباش یاور امام زمان !آدم خوب همیشه پشت سرش حرف هست و دشمن زیاد داره .امام زمان خودش پشتت وایساده!!!
-سخنانشما🖤
همــهی ایران میخاستن فدایت شونـد امااااا یک تنه فدای همهی ایران شــدی ، دورت بگردم از اون بالا مراقبمون باش💔😔
-سخنانشما🖤
دوست داشتم به سن تکلیف نرسیده بودم مثل اون دختره میگفتم من خیلی دوست دارم بغلتون کنم
اقا هم میگفت میخوای بغلم کنی پاشو بیا:))💔❤️🩹
-سخنانشما🖤
رهبرم نمیدونم اشک هام گریه هام دلتنگی هام رو چگونه کنترل کنم اما بالاخره که شب میشه :))))))) 💔
بعد از خدا شما دستمو بگیرید.
و دست دخترو ول نکن آقام :))))))))) 💔
-سخنانشما🖤