⭕ به برخی ایستبازرسیها گفته شده برای رعایت مسائل امنیتی محل خدمت خود را ترک کنند.
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواهران منصوریان رفتن اختلافشون رو با فدراسیون ووشو حل کنن
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
رحمتیسم | Rahmaatism
⭕ به برخی ایستبازرسیها گفته شده برای رعایت مسائل امنیتی محل خدمت خود را ترک کنند. 🔺 @Rahmaatism ¦
در جریان حملات ظهر امروز دوشنبه، یک ایست بازرسی واقع در مسیر منتهی به پایگاه هوایی سوم شکاری همدان (کبودراهنگ) هدف پهپاد قرار گرفت.
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
روند جنگ طوری پیش میره انگار ایران و اسرائیل دستبهیکی کردن تا پای آمریکا رو به جنگ باز کنن و آمریکا رو بدبخت کنن
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
ترامپ:
🔹هر دو طرف، اسرائیل و ایران، به دنبال توقف فوری آتشبس هستند! مذاکرات نهایی درباره «صلح» ادامه دارد، مگر اینکه جهل یا حماقت مانع شود.
🔹محاصره به قوت خود باقی خواهد ماند و به طور کامل اجرا خواهد شد تا زمانی که «توافق نهایی» حاصل شود. روند باید سریع پیش برود. از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم! رئیسجمهور دونالد ج. ترامپ
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
🚨 یوسف پزشکیان، فرزند رئیسجمهور در پاسخ به مدیر خبرگزاری دولت رئیسی: اگر تأثیر جنگ بر تورم را نادیده بگیرید و رئیسجمهور را متهم کنید، چارهای نمیماند جز اینکه علل تورم اطلاعرسانی شود
@Rahmaatism | #Amirali
رحمتیسم | Rahmaatism
🚨 یوسف پزشکیان، فرزند رئیسجمهور در پاسخ به مدیر خبرگزاری دولت رئیسی: اگر تأثیر جنگ بر تورم را نادید
بسیار خب ایرادی نداره
علل تورم رو پدر یارو میدونسته اومده کاندید شده و بعد رییس جمهور به لطف شورای ملکوتی نگهبان
خب اومده رییس جمهور بشه که بگه نذارید بگم علت تورم چیه!!!!؟؟؟
خب چرا اومدی اصلا!!
خب اومدی این علل رو حل کنی دیگه
میدونستی علل چیه دیگه
خب اگه نمیتونی چرا اومدی چرا هستی اصلا
رحمتیسم | Rahmaatism
بسیار خب ایرادی نداره علل تورم رو پدر یارو میدونسته اومده کاندید شده و بعد رییس جمهور به لطف شورای
پدر یارو چیو حل کرد کلا؟!!
مسکن وضعش بهتر شد
وضع خودروی مردم بهتر شد
درامد مردم بهتر شد
قدرت خرید بهتر شد
جهش پیشرفت علمی بهتر شد
وضعیت ارز بهتر شد
خب دآخه هیچ تپه ای بدون فتح نمونده که اخه دلمون به یکیش خوش باشه
همه چی هم تقصیر جنگه ها بدونید 😊
از مدل برگزاری انتخابات فاجعه بار نتیجه ای غیر از این هم نمیشد انتظار داشت
نمیدونم کی قرار مسئولین امر یکبار فقط یکبار پاسخگوی انتخابات گوهر بار خودشون باشن