eitaa logo
رحمتیسم | Rahmaatism
5هزار دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
77 فایل
به نام خدا - مجموعه رحمتیسم : ایتا : Eitaa.com/rahmaatism بله : https://ble.ir/rahmaatism سروش+ : splus.ir/Rahmaatism کانال روبیکا : https://rubika.ir/rahmatism
مشاهده در ایتا
دانلود
رحمتیسم | Rahmaatism
🔴شنیده شدن مجدد صدای انفجار در شهرستان جاسک/مهر 🔺 @Rahmaatism | #Ted
منابع خبری از صدای انفجار در قشم و بندرعباس نیز خبر می‌دهند 🔺 @Rahmaatism |
💬سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: به دنبال عملیات موفق نیروی دریایی سپاه در اصابت قرار دادن 21 هدف در پایگاه‌های هوایی و دریایی آمریکا در منطقه و ساقط کردن یک فروند پهپاد MQ9 در آسمان شهرستان جم، با توجه به تداوم شرارت‌های دشمن، 4 هدف از جمله آشیانه‌های جنگنده‌های F-35 در پایگاه هوایی ارتش آمریکا در الازرق اردن رو مورد هدف و انهدام قرار دادیم. @RAHMAATISM | #𝑲𝒐𝒎𝒆𝒊𝒍
💬طبق گزارش فرماندهی مرکزی ایالات متحده حملات امشب به جنوب ایران توسط موشک BGM-109 تاماهاوک از زیردریایی اتمی یو اس اس جورجیا با کد SSGN-729 انجام شده این زیردریایی از پیش از جنگ 12 روزه تا کنون در منطقه حضور داشته و در درگیری ها شرکت داشته @RAHMAATISM | #𝑲𝒐𝒎𝒆𝒊𝒍
💬دیشب چه خبر بود؟! حمله ترکیه به عراق حمله ایران به کردستان عراق حمله پاکستان به افغانستان حمله آمریکا به ایران حمله اسراییل به لبنان حمله یمن یه اسراییل حمله عربستان به یمن حمله روسیه به اوکراین و در نهایت حمله ایران به پایگاه‌های آمریکا در منطقه🚬 @RAHMAATISM | #𝑲𝒐𝒎𝒆𝒊𝒍
تصویری پخش کردن و میگن سید مجتبی زنده نیست حالا استنادشون رو ببینید به چیه 😂😂😂 🔺 @RAHMAATISM |
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های استقلال و تراکتور در نخبگان و گل گهر سیرجان در لیگ دو آسیا حضور خواهند داشت 🔺 @RAHMAATISM |
https://www.karzar.net/322722 نوش دارو پس از مرگ سهراب 🔺 @Rahmaatism ¦
رحمتیسم | Rahmaatism
https://www.karzar.net/322722 نوش دارو پس از مرگ سهراب 🔺 @Rahmaatism ¦ #میم‌ح‌سین
چیزی از نیروی‌هوایی نمونده جز خاطره نیروهوایی رو بدن دست سپاه، تا اجازه بده یه‌ذره تو نیروهوایی رشد کنیم و اینقدر مخالفت بیجا نکنن و سنگ‌اندازی نکنن
رحمتیسم | Rahmaatism
چیزی از نیروی‌هوایی نمونده جز خاطره نیروهوایی رو بدن دست سپاه، تا اجازه بده یه‌ذره تو نیروهوایی رشد
⭕ چرا ارتش و سپاه را ادغام نمی‌کنند؟ اگر قرار است ارتش نه اختیار کافی برای توسعه داشته باشد، نه سهم تعیین‌کننده‌ای در خریدهای راهبردی، نه امکان رقابت مستقل در حوزه تجهیز و نوسازی؛ سؤال اینجاست که فلسفه حفظ دو ساختار نظامی موازی چیست؟ یا باید ارتش اختیار، منابع و جایگاه متناسب با مأموریتش داشته باشد، یا صادقانه توضیح داده شود که چرا دو ساختار جداگانه حفظ شده‌اند؟ سال‌هاست روند کلی تغییری نکرده و پاسخ روشنی هم به این پرسش داده نمی‌شود.
رحمتیسم | Rahmaatism
⭕ چرا ارتش و سپاه را ادغام نمی‌کنند؟ اگر قرار است ارتش نه اختیار کافی برای توسعه داشته باشد، نه سهم
طرف همین الان جنگنده اف15 رو از اسرائیل بلند کنه، راحت میتونه بیاره ایران و بزنه و بره ما فقط پدافند و رادار و آواکس نمیخوایم، ما نیاز مبرم به جنگنده داریم ما در طول 40روز فقط دو یا سه درگیری هوایی داشتیم، درحالی‌که شبانه‌روز جنگنده‌ها داشتن مانور میدادن
رحمتیسم | Rahmaatism
طرف همین الان جنگنده اف15 رو از اسرائیل بلند کنه، راحت میتونه بیاره ایران و بزنه و بره ما فقط پدافن
مشکل مگه یکی دوتاست؟ 😂 این همه سلاح و تجهیزات زمینی رو سال‌ها توی انبارها دپو کرده بودن. بعد از اون صحنه معروف که مأمور نیروی انتظامی با کلت مقابل هلیکوپتر آمریکایی ایستاده بود، تازه یادشون افتاد این تجهیزات قرار نیست فقط توی انبار خاک بخوره و باید بین نیروها توزیع بشه. دقیقاً بعد از اینکه تصویرش توی کل دنیا پخش شد و همه دیدن کشوری که این حجم تجهیزات نظامی داره، نیروش برای مقابله با هلیکوپتر به کلت مجهزه! حتی خیلی از گروه‌های چریکی و شبه‌نظامی در مناطق دورافتاده دنیا هم در چنین موقعیتی این‌قدر عقب‌افتاده عمل نمی‌کنند که ما عمل کردیم.