بعد توهین ترامپ به مسئولین ایرانی
هر کسی هنوز پای مذاکره هست به نظرم دیگه رگ نداره کاریش نمیشه کرد
چتونه؟!!!!!!!!!!
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت الان بین ایران و آمریکا...
@Rahmaatism | #Amirali
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴ترامپ: امروز قرار است به ایران ضربه سختی بزنیم.
🔺 @Rahmaatism ¦ #saleh
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴ترامپ : ایران داره ما رو مثل آدمهای سادهلوح بازی میده چون قبلاً با یه سری رئیسجمهورهای خیلی احمق طرف بوده من خجالت میکشم اینو بگم ولی آدمهای خیلی نادونی اینجا بودن.
🔺 @Rahmaatism ¦ #saleh
20.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ ترامپ : ما قصد داریم به آنها حمله کنیم و بسیار شدید حمله کنیم.
🔴ما بمباران را از سر خواهیم گرفت. ما حق انجام این کار را داریم. آنها هلیکوپتر ما را سرنگون کردند.
🔴و در ابتدا گفتند که این کار را نکردهاند. سپس اعتراف کردند که انجام دادهاند. این کار تا حدی آسان بود چون ما بمب داریم. ما واقعاً بمب داریم. ما خیلی خوششانس بودیم که آن بمب منفجر نشد.
🔺 @Rahmaatism ¦ #saleh
⭕️ترامپ: به توافق نزدیک بودیم اما آنها مدام ما را به بازی میگیرند و مدام ما را گول میزنند.
⏺شب گذشته ۲۲ کشتی ایرانی را منهدم کردیم و روی زدن رادارهای ایران کار کردیم.
⏺فکر میکنم ایران میخواهد توافقی را منعقد کند، اما خواهیم دید که آیا این اتفاق میافتد یا نه.
🔺 @Rahmaatism ¦ #saleh
رحمتیسم | Rahmaatism
یه بمبافکن B52 داره میاد خاورمیانه 🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
بمب افکن های B-52 امریکایی وارد حریم هوایی عربستان شده اند
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
رحمتیسم | Rahmaatism
بی52 میتونه 18بمب 2000پوندی رو توی یک عملیات پرتاب کنه
یا بجاش 51 عدد بمب 500پوندی
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
طبق گفته ترامپ
ترامپ با ترفند مذاکره ، خیلی راحت سر مسئولین ما شیره مالید
در همان زمان آتشبس و مذاکره، میلیون ها بشکه نفت ایران رو دزدید و کلی اهداف رو هم بمبارون کرد در جنوب کشور
خدا کنه دروغ باشه
که اگه راست باشه یعنی..........فاجعه