وزیر جنگ امریکا اعلام کرد: حملات امشب شدید و «واضح» خواهد بود.
تصمیمگیری: ما تأسیسات مرکزی در ایران را هدف قرار خواهیم داد.
پن:
مسئولین روزی سیاست حمله در برابر تهدید رواعلام کردن.
اگر یک لحظه از تاریخ وقت اینکار باشه .شاید اون لحظه الان هست.
شغال زرد باید نتیجه تهدید هاشو بچشه قبل از اینکه زیرساخت های ایران رو بازیچه شهوت قدرتش کنه.
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
چه شب مرموزیه امشب...!!!
انقدر تهدید با صدای بلند!!!
@Rahmaatism | #Amirali
بعضیا از حرفهای ترامپ و وزیرجنگ جوگیرش ذوق زده میشن
از حمله به تاسیسات کشور و وطن خوشحالی میکنن
خب باید گفت
وطن فروش
یعنی مادر فروششش!
در تاریخ نامهاتون به تاریکی یاد خواهد شد
وزیر جنگ آمریکا: ما از آتشبس برای توسعه اطلاعات و بهروزرسانی بانک اهداف خود در ایران استفاده کردیم. بانک اهداف و قابلیت های فعلی ما بسیار فراتر از آن چیزی است که در آغاز عملیات خشم حماسی وجود داشت.
پن:
مبارک کسایی که جنگو بستن و زمین و زمان به دشمن دادن.
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
رحمتیسم | Rahmaatism
وزیر جنگ آمریکا: ما از آتشبس برای توسعه اطلاعات و بهروزرسانی بانک اهداف خود در ایران استفاده کردیم
واقعا موندم
دقیقا چه کسانی پاپیش کذاشتن برا مذاکره !!
هر خونی ریخته بشه من بعد یا مشکلاتی ایجاد مسئولیت مستقیمش به تیم مذاکره کننده به خصوص سرتیم مذاکره کنندست...
شما چجور ادمایی هستید اخه
اصلا هرجور محاسبه میکنیم نمیفهمیم فاز اهل مذاکره چی بود؟!!!!!
@Rahmaatism | #Amirali
آقایون اگر میخواید توافق ذلت بار کنید به امام سجاد نچسبونید لطفا.
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
رحمتیسم | Rahmaatism
صدای انفجار در سیریک 🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین
پایگاه دریایی سیریک رو دوبار زدن
🔺 @Rahmaatism ¦ #میمحسین