سخنگوی ارتش اسرائیل:
🔸ارتش اسرائیل آماده است هر لحظه به درگیریهای سنگین در هر جبهه برگردد.
🔸حزبالله در حال «دفاع» است تا جلوی نابودی زیرساختهایش را بگیرد.این حزبالله بوده که آتشبس را نقض کرده و تلاش دارد توان نظامیاش را حفظ کند.
🔸نیروهای اسرائیلی آزادی کامل برای اقدام و حذف تهدیدها در هر منطقه دارند.
🔺 @Rahmaatism | #Ted
⭕️ ترامپ: ما از سر استیصال و ناچاری پای میز مذاکره نرفتیم؛ این ایران بود که چنین کرد. کارشان تمام است!
ما دوره ۶۰ روزه را تا انتها پیش خواهیم برد. آنها هیچ پولی دریافت نخواهند کرد؛ حتی ده سنت هم نه!
جنگ، ایران را تضعیف کرده است! ایران دیگر نه نیروی هوایی دارد، نه نیروی دریایی، نه تجهیزات پدافند هوایی، نه رادار و تقریباً هیچ چیز دیگری.
@Rahmaatism | #Amirali
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ویدئورو با دقت ببینید
اصلا تو چیکاره ای آقای قالیباف
رئیس مجلس یه کشور که از این حرفا نمیزنه
@Rahmaatism | #Amirali
⭕ترامپ:
ما از روی ناچاری ملاقات نکردیم، ایران این کار را کرد. کار آنها تمام است! ما 60 روز را به پایان خواهیم رساند. آنها هیچ پولی دریافت نمیکنند، حتی ده سنت!
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای توافق از منظر دیگران :
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
🔴 سخنگوی وزارت امور خارجه؛ ادعای برخی رسانهها درباره بستهشدن تنگه بی اساس است. تنگه بازه باز است.
🔺 @Rahmaatism | #Ted
.
وقتی آقای شهید در زمان ریاستجمهوری، با امام راحل در مورد نخستوزیری موسوی اختلاف نگاه داشتند، رییسجمهور نگاهش را با نگاه امام جامعه تطبیق داد
آقایان بزرگوار! وظیفه شما بعد از پیام امام جامعه، اعلام تشکر بابت اجازه نبود
#کلاس_ولایتمداری
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک فاجعه در تفاهم ای ان و آمریکا از زبان یک امریکایی
مگه میشه اینو نفهمیده باشن؟!!؟
تعدادی از بوقچی های وفاقی رو مشاهده میکنید که بعد از پیام روشنگرانه رهبری چه واکنشی نشون دادند!
@Emadism
باز دمدمی مزاجها شروع کردن
چرا سید مجتبی مسئولیت گردن نگرفته!!!!
عه عه
خب روتون رو برم
اکه حکم میکرد که مخالفم اجازه هم نمیدم رئیس مدنظرتون استعفا نمیداد نمیگفت من رییس جمهور هیچکاره ام اجازه نمیدن نظرم پیش بره !!!
همین شماها بعدش ناله نمیکردید که ای وای ای داد بیداد دیکتاتوری شده و فلان
خب همینا میگفتن رهبری موافقن
رهبری پیام داده گفته من موافق نبودم ولی اهالی شعام و رییس جمهور، به عنوان کسی که پافشاری کرده برا مذاکره تحت هر شرایطی تعهد دادن که شما اجازه بدید تصریح کردن که مسئولیتش با ما
همیین
چیز منطقی هستش نمیدونم چرا ناله میزنید
ای حقه بازها ما که میدونیم دردتون چیه اخه
فصل رسوایی نزدیکه....