باز دمدمی مزاجها شروع کردن
چرا سید مجتبی مسئولیت گردن نگرفته!!!!
عه عه
خب روتون رو برم
اکه حکم میکرد که مخالفم اجازه هم نمیدم رئیس مدنظرتون استعفا نمیداد نمیگفت من رییس جمهور هیچکاره ام اجازه نمیدن نظرم پیش بره !!!
همین شماها بعدش ناله نمیکردید که ای وای ای داد بیداد دیکتاتوری شده و فلان
خب همینا میگفتن رهبری موافقن
رهبری پیام داده گفته من موافق نبودم ولی اهالی شعام و رییس جمهور، به عنوان کسی که پافشاری کرده برا مذاکره تحت هر شرایطی تعهد دادن که شما اجازه بدید تصریح کردن که مسئولیتش با ما
همیین
چیز منطقی هستش نمیدونم چرا ناله میزنید
ای حقه بازها ما که میدونیم دردتون چیه اخه
فصل رسوایی نزدیکه....
یه مدت مداح ها از اظهار نظرات در مورد مسائل سیاسی داخلی خودداری کنن والا کار بهتر پیش میره
نه افراط نه تفریط🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
مداح مملکت رئیس جمهور رو تهدید میکنه
خب خیلی غلط میکنی
با این رفتارهای مزخرف و تند فقط فضارو برا مظلوم نمایی و حملات خناثان به جبهه انقلاب باز میکنید
طرف اگه بیکفایت باشه راهکارهای قانونی وجود داره برای برخورد
اگه عمدی نباشه این حرکات حتما جاهلانست و بازی در زمین دشمنه
🔴استفاده اسرائیل از بمب های فسفری علیه حزب الله لبنان
🔺 @Rahmaatism | #Ted
🛰 استارلینک رسماً وارد عراق شد!
دولت عراق بهطور رسمی مجوز فعالیت استارلینک را صادر کرد تا سرویس اینترنت ماهوارهای اسپیسایکس بتواند خدمات خود را در این کشور ارائه دهد.
مقامهای عراقی این تصمیم را گامی مهم برای توسعه زیرساخت دیجیتال، گسترش اینترنت پرسرعت و پوشش مناطق محروم🇮🇷 و دورافتاده🇮🇷 عنوان کردهاند؛ مناطقی که هنوز دسترسی مناسبی به شبکههای ثابت و فیبر نوری ندارند.
@Rahmaatism ¦ #میمحسین
رحمتیسم | Rahmaatism
🛰 استارلینک رسماً وارد عراق شد! دولت عراق بهطور رسمی مجوز فعالیت استارلینک را صادر کرد تا سرویس ای
واکنش ایرانیا :
- سلام بر اینترنت جهانی
- سلام بر اینترنت پرسرعت
- سلام بر اینترنت آزاد
#میمحسین
*تیتر یادداشت جدید نشریه فارن افرز:*
«ایران در *جنگ* پیروز شد اما ممکن است *صلح* را ببازد»
🔺 @RAHMAATISM | #ابوآلاء
🚨⚡
بعد از ۳ بار تلاش ناموفق رژیم کودککش برای تصرف تپه استراتژیک علی طاهر در جنوب لبنان
رزمندگان حزبالله همچنان کنترل این منطقه رو در دست دارن و با کمین های پی در پی تلفات سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد میکنن
رژیم به بمب های فسفر سفید رو آورده تا مسیر رو برای تانک های خودش باز کنه ولی بازم بامداد امروز ۲ تا تانک رو از دست دادن.
حالا رسانه های احمق صهیونیستی میگن ایرانی ها در پوشش حزبالله مشغول کشتن سربازان اسرائیلی هستن!
🔺 @RAHMAATISM | #DANNY
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هعی؛ ما تو این موقعیت، یکی رو برای ولایتمداری میخواستیم مثل شهیدرئیسی ...
إنشاءالله جزو حدّاثالحسین باشند
@Rahmaatism ¦ #میمحسین