eitaa logo
رحمتیسم | Rahmaatism
5هزار دنبال‌کننده
8.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
77 فایل
به نام خدا - مجموعه رحمتیسم : ایتا : Eitaa.com/rahmaatism بله : https://ble.ir/rahmaatism سروش+ : splus.ir/Rahmaatism کانال روبیکا : https://rubika.ir/rahmatism
مشاهده در ایتا
دانلود
خارجی ها از اسم تیم بیرانوند برگاشون ریخته😂 🔺 @Rahmaatism |
🔶کوین دی‌بروینه بازیکن بلژیک درباره بیرانوند: 🔸هربار فکر می‌کردیم بالاخره بهش گل زدیم، یه سیو دیگه می‌کرد. 🔸یه جایی ازش پرسیدم تو چه تیمی بازی میکنه. وقتی گفتن تراکتور، فکر کردم دارن توضیح میدن با چی خودشو به استادیوم رسونده! 🔺 @Rahmaatism |
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخر این یعنی چی؟ از اینطرف توهین میکنن، از اونطرف شادی‌گل😂 @Rahmaatism ¦
گروه ما در ایتا - بصورت موقت ورودی گروه رو باز گذاشتیم https://eitaa.com/joinchat/3214214673Ce65ce7301d بحث درمورد توافق و جام‌جهانی و...
575.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معاون ترامپ: اگر روزی دارایی‌های ایران را آزاد کردیم باید تضمین شود که آن پول را به مردم ایران اختصاص بدهد نه به تأمین مالی تروریسم @Rahmaatism ¦
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنجال در مراسم سالگرد شهید چمران؛ پاسخ‌های بی‌پرده پزشکیان وقتی در مراسم سالگرد شهید چمران، عده‌ای از حضار به عملکرد دولت در دوران جنگ، حمایت از نیروهای مسلح و تفاهم با آمریکا اعتراض کردند، مسعود پزشکیان با این جملات پاسخ آن‌ها را داد: 🔹اصول عدالته، اصول خدمت به مردمه، اصول صداقته. اینکه ما تو کشور ۴-۵-۶ ساله که تورم ۵۰ درصد داریم و روز به روز مردم رو در بحران قرار میدیم، واقعیت هست یا نیست؟ 🔹۴۰-۵۰ روز بود نتونستیم یک بشکه نفت از خلیج‌فارس صادر کنیم. از اونور هم اقتصاد ما رو زدن نابود کردن، جوانان ما رو بیکار کردن و با این روند امیدی به آینده جوانان‌ما نیست، حقوق بیکارها رو هم باید بدم... یکی به من بگه پول از کجا باید بیارم؟ 🔹ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که مال دولت بود، دادیم به هوافضای سپاه که خودش رو تجهیز کنه؛ یعنی اگر ما پشتیبانی نمی‌کردیم، نیروهای مسلح ما نمی‌توانستند بجنگند. 🔹هر کسی هم ادعا می‌کنه بهتر از این می‌تونه انجام بده، این گوی و این میدان.. @Rahmaatism ¦
پزشکیان: اگر تورم ادامه پیدا کند و به تورم سه‌رقمی تبدیل شود، آیا جامعه توان تحمل چنین وضعیتی را خواهد داشت؟ @Rahmaatism ¦
مرد حسابی یه اتو بزن اون کت سالمرده رو باهاش جنگیدی!😏
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از باراک راوید و خبرگزاری فرانسوی، حالا ونس هم گفت ایرانی‌ها جلسه رو ترک نکرده بودن و اون خبر که گفتن بخاطر تهدید ترامپ ترک کردیم ، دروغ بوده!!!!!!! 😡😡 ونس: «ایرانی‌ها تهدید به ترک جلسه کردن، یا حداقل در رسانه‌های اجتماعی تهدیدهایی مبنی بر ترک جلسه وجود داشت. اما اونا جلسه رو ترک نکردن؛ ما تا ساعت ۱ صبح جلسه داشتیم و تیم‌فنی اونا هم الان همینجان.» 🔺 @RAHMAATISM |
گاس‌فرینگ به خاطر اخلاق و رفتار مردم عربستان، مسلمان و سنّی شد @Rahmaatism ¦