eitaa logo
راسخون 8✓
320 دنبال‌کننده
968 عکس
1.5هزار ویدیو
10 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 پپ گواردیولا: من یک فلسطینی هستم سرمربی منچستر سیتی: من بی‌طرف نیستم. من فلسطینی‌ام و این را با صراحت به همه می‌گویم: من در صف فلسطین ایستاده‌ام؛ من در کنار مظلوم ایستاده‌ام، و مظلومِ اینجا فلسطین است. 🤦‍♂ آقای رئیس | @MrRais 🇮🇷 ┄┅═✧☫🇮🇷☫✧═┅┄ 📣 کانال 👇 🌐 @heidariiuneenghelaby110
راسخون 8✓
💬 پپ گواردیولا: من یک فلسطینی هستم سرمربی منچستر سیتی: من بی‌طرف نیستم. من فلسطینی‌ام و این را با
چرا مثل او نداریم !!!؟ واقعا باعث تأسف است ، در کشور شیعه علی بزرگ شده باشی ، اینهمه رشادت و ایثار ایرانیان را ببینی ، اینهمه رذالت و جنایت صهیونیستها در ایران را ببینی ، در حالی که از جیب این ملت رنج‌دیده ، ارتزاق می‌کنی !!!؟ ولی نتوانی ، مثل این مرد آزاده ، علیه ظلم ، با افتخار فریاد کنی!؟
❌ سینه چاکی و سنگ تمام وزیر مملکت برای فضای مجازی ولنگار و بی قانون وزیر ارتباطات دولت پزشکیان بدون اینکه هیچ اشاره به ولنگاری و تحت اشغال بودن فضای مجازی کشور توسط دشمن بکند گفته: قطع اینترنت در جریان ناآرامی های اخیر، فشار روانی به جامعه را بیشتر کرد 🔹وزیر ارتباطات در پاسخ به روزنامه «ایران» با اشاره به اینکه در جریان این اتفاقات ارتباطات اینترنتی قطع شد و همه می‌دانند که این موضوع نگرانی مردم را دوچندان کرد، تأکید می‌کند که شرایط به‌وجودآمده برای جامعه ساده نبود. 🔹وزیر ارتباطات بدون اینکه درباره سازماندهی جوخه های ترور و کودتا در فضای مجازی مملکت اشاره ای کند گفته مجموعه حوادثی که کشور در این مدت با آن مواجه شد تلخ و سنگین بود و متأسفانه تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند. آنچه در جریان ناآرامی‌ها رخ داد، یک هشدار جدی برای دولت بود. مدیریت بحران نباید دوباره از مسیر قطع اینترنت عبور کند. ✍️پاسخ روشن است: آنچه اتفاق افتاد نه یک بحران روانی، بلکه نتیجه‌ی بی‌قانونی و ولنگاری در فضای مجازی بود. در هیچ جای دنیا، چنین سطحی از بی‌نظمی اینترنتی سابقه ندارد! وزیر ارتباطات امروز باید پاسخ دهد که چرا زیرساخت حیاتی کشور، تبدیل به زمین بازی دشمن شد؟ همان چند‌ روز باز بودن اینترنت در اوج بحران، زیرساخت اجرای یک کودتای رسانه‌ای را فراهم کرد، کودتایی که پس از اعمال محدودیت، به شکست انجامید. حالا فشار می‌آورند تا اوضاع به قبل برگردد همان جایی که قانون، کنترل و امنیتی وجود نداشت! سوال اصلی همینجاست: چرا وزیر ارتباطات از اینترنت ولنگار مورد تایید دشمن دفاع می‌کند؟ اینبار مردم پاسخ می‌خواهند! 🔴 👇 @bidariymelat ~~~
`
~~~ مردم چکاره‌اند !!؟ مردم قرار است بیایند در راه پیمائی شرکت کنند ، همین نمایندگان شان هم باید از رئیس تبعیت کنند تا با تعامل !!! ، مشکلات حوزه انتخابی یشان حل کنیم !!؟ دیگر چه میخواهند !!؟ چکار به مجازی و .... کشور دارند!!؟
هدایت شده از حکمران
31.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 چرخ‌دنده‌های کج دموکراسی ✍🏻 پریسا نصرآبادی حکمران؛ روایت عمیق سیاست و اقتصاد🔻 @HokmranOnline
هدایت شده از حکمران
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢فؤاد ایزدی: دیدار ترامپ و نتانیاهو هم‌زمان با نوسانات اقتصادی ایران بود 🔸 دیدار اخیر ترامپ و نتانیاهو می‌تواند با نوسانات شدید بازار ارز در ایران مرتبط باشد. 🔹دقیقاً در هفته‌ای که نتانیاهو قرار بود در واشنگتن باشد، اعلام شد که اولویت اصلی مذاکرات، ایران خواهد بود. 🔸درست در همان هفته، بازار ارز رکورد زد و نوسانات شدیدی را تجربه کرد، که به نظر می‌رسد ممکن است به‌طور عمدی هدایت شده باشد. حکمران؛ روایت عمیق سیاست و اقتصاد🔻 @HokmranOnline
نمونه‌ای از هماهنگی میدان و دیپلماسی !! ⭕️‌مایک پمپئو: بعد از حمله به عین الاسد از طریق سوئیس ، پیامی از همتای ایرانی‌ام [محمدجواد ظریف] دریافت کردم مبنی بر این‌که ، 🔥 این تمام پاسخ ایران بوده است . [و ایران اقدام دیگری انجام نخواهد داد] !!!. این پیام 💥هم خیالمان را راحت کرد، و هم دلیل دیگری بود که اثبات می‌کرد. 💥‌ما هستیم که ، تشدید تنش‌ها را کنترل می‌کنیم !!! ~~~~
`
`~~~~ کاری که در جنگ ۱۲ روزه هم ، با ، صورت گرفت !!؟ و ثابت شد ، دولتین ایران و آمریکا در جهت تامین منافع اسرائیل ، هم در ایجاد جنگ و هم در پایان دادن بجنگ ، با یکدیگر ، همکاری داشته‌اند !!!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
🔻اطلاعیه فوري به همه اولیاء دانش أموزان🔻 حراست اداره کل آموزش و پرورش خواهشا دقت کنید هرمورد بدحجابی از معلمان ویا حرفهای ضدنظام و ضد دین شنیدید حتما پی گیری کنید وتماس بگیرید وخبر دهید اصلا هیچ معلم ودبیری اجازه نداره حقوق دولت رو بگیره وحرف بیخود بزنه مسولین حراست از سال قبل کلا عوض شدند والحمدوالله خیلی پی گیر هستند حتما حتما توی گروه ها جمع فامیلی و.... تبیین کنید شماره های بالا رو همراه داشته باشید وبدهید افراد رو توجیه کنید که پی گیر باشند در ضمن اصلا اصلا لازم نیست اسم دانش آموزتون رو بگین فقط اسم مدرسه. ناحیه. واسم دبیر شاید باور نکنید در یک مدرسه ۴۰ درصد معلم‌ها ناخن کاشته ولاک زده مژه کاشته کلی آرایش مانتوهای افتضاح داشتند عرض یک هفته حراست جمعشون کرد تمام مژه وناخن ها کنده شده بدون هیچ آرایش بازرسی آموزش و پرورش تهران 82282226 82282205 ----------------------------------------- 88255942 حراست اداره آموزش و پرورش تهران ------------------------------------------- 05132234770 05132259173 حراست اداره کل آموزش و پروش 🔴 نشر فوری،حداکثری و پرتکرارباشما 🔴
هدایت شده از ابراهیم محمودی
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اتفاق عجیب در راهپیمایی۲۲ دی ! به نظرت مردم از چی عکس میگیرن!😳 وقتی یه نفر حرف دل مردم رو روی پلاکاردش نوشته، و واکنش مردم... ✅ برسه به دست مسئولین قضایی....✅ ✍🏻 کانال رسمی استاد مجتهدزاده "⚖️" https://eitaa.com/Mojtahed_Zadeh 📩ارتباط با استاد: •••••✾...•...🌺...•...✾••••• @Admin_Mojtahed_Zadeh •••••✾...•...🌺...•...✾•••••
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام، برای ریشه کن کردن خیانت و جلوگیری از خسارت های بعدی این کلیپ را بطور دقیق رصد فرمائید و انتشار حداکثری از ملت غیور و شرافتمند و قهرمان شهید پرور ایران اسلامی از اَهَم واجبات است... 👆👆👆 👈👌کی بود می گفت ظریف امیر کبیر زمان هست؟! حتی امیر صغیر هم نیست!!!! 👈افشای رازهای پنهان زندگی جواد ظریف چندبار بشنوید و بخاطر رضای خدا و جلو گیری از تکرار مجدد خسارت های بعدی به منافع ملی ، حقیقتاً به هیچ عنوان توقف جایز نیست و تا می توانید در جهاد تببین به تلاش فرمائید.... خائنان اعدام باید گردند
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواننده زن آمریکایی ، برای آقای خامنه‌ای شعر گفته. بشریت عجیب ، دارد غربال می‌شود!! •┈••┈•••┈ ظهور ، از هر زمانی ، .... نزدیک‌تر بنظر میرسد !!! منافقین از کفار بدترند!!؟ کفار چنانچه در پرتو نورانی حق قرار گیرند ، ایمان می‌آورند. اما ، منافقین با اینکه حق را می‌شناسند ، ولی بخاطر لحاجتِ‌شان ، به حق ، ایمان نمی‌آورند !!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
تحمیل انگاره‌های الحادی نفوذی‌ها ⭕️ جریان شیطانی اصلاحات 🔹معمولا در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال ، قطعنامه ای قرائت می شود. امسال در بند ششم قطعنامه،این عبارت آمده بود: «ما ملت ایران...در شرایط حساس کنونی تأکید می‌کنیم ،از "هرگونه گفت‌و‌گو و مذاکره" درچارچوب اصول بنیادینِ عزت،حکمت،مصلحت() ، پشتیبانی کرده و...» 🔹هر چند این قطعنامه و امثال آن اموری تشریفاتی اند. اما قرار دادن چنین عبارتی ، خیانت و توهینی آشکار به ملت انقلابی ایران و درک و شعور آنها است!!! 🔹 نویسنده ، به چه حقی از قول ملت ایران چنین عبارت سخیف و غلطی را در متن قطعنامه ۲۲ بهمن "جاسازی" کرده است ؟ 🔹ملت انقلابی ایران هیچ گاه ، خلاف منویات رهبری، آن هم در شرایط ، و تحمیل جنگ۱۲روزه و فتنه دلار! ، توسط آمریکا و اسرائیل موافق مذاکره دولتمردان نیستند!!! 🔹قرار دادن این تعبیر مشکوک(حمایت ملت ایران از هرگونه مذاکره...)نمی تواند ناشی از جهل یا سادگی نویسنده باشد و باید آن را ناشی از "زرنگ بازی" آن جنابان دانست!!! 🔹لازم است متولیان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن،متوجه اهمیت و قداست این حرکت بزرگ دینی و انقلابی باشند و این مراسم را امانت ملت مسلمان ایران بدانند و اجازه تکرار چنین شیطنتهایی را به زبل خانها و نفوذیها ندهند!!! ‌,@yaranemamzamanaj ~~~~
`
`~~~~ سؤ استفاده (اصلاح‌بازان و اصول‌بازان تربیت شده مکتب الحادی هاشمی رفسنجانی) از راهپیمائی مردم انقلابی ایران!!!؟.... موساد و ی زودرس بنظام !!! ✓•••••و شگفتانه‌های دیگر https://eitaa.com/Rasekh8