eitaa logo
راسخون 8✓
320 دنبال‌کننده
968 عکس
1.5هزار ویدیو
10 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواننده زن آمریکایی ، برای آقای خامنه‌ای شعر گفته. بشریت عجیب ، دارد غربال می‌شود!! •┈••┈•••┈ ظهور ، از هر زمانی ، .... نزدیک‌تر بنظر میرسد !!! منافقین از کفار بدترند!!؟ کفار چنانچه در پرتو نورانی حق قرار گیرند ، ایمان می‌آورند. اما ، منافقین با اینکه حق را می‌شناسند ، ولی بخاطر لحاجتِ‌شان ، به حق ، ایمان نمی‌آورند !!؟ https://eitaa.com/Rasekh8
تحمیل انگاره‌های الحادی نفوذی‌ها ⭕️ جریان شیطانی اصلاحات 🔹معمولا در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال ، قطعنامه ای قرائت می شود. امسال در بند ششم قطعنامه،این عبارت آمده بود: «ما ملت ایران...در شرایط حساس کنونی تأکید می‌کنیم ،از "هرگونه گفت‌و‌گو و مذاکره" درچارچوب اصول بنیادینِ عزت،حکمت،مصلحت() ، پشتیبانی کرده و...» 🔹هر چند این قطعنامه و امثال آن اموری تشریفاتی اند. اما قرار دادن چنین عبارتی ، خیانت و توهینی آشکار به ملت انقلابی ایران و درک و شعور آنها است!!! 🔹 نویسنده ، به چه حقی از قول ملت ایران چنین عبارت سخیف و غلطی را در متن قطعنامه ۲۲ بهمن "جاسازی" کرده است ؟ 🔹ملت انقلابی ایران هیچ گاه ، خلاف منویات رهبری، آن هم در شرایط ، و تحمیل جنگ۱۲روزه و فتنه دلار! ، توسط آمریکا و اسرائیل موافق مذاکره دولتمردان نیستند!!! 🔹قرار دادن این تعبیر مشکوک(حمایت ملت ایران از هرگونه مذاکره...)نمی تواند ناشی از جهل یا سادگی نویسنده باشد و باید آن را ناشی از "زرنگ بازی" آن جنابان دانست!!! 🔹لازم است متولیان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن،متوجه اهمیت و قداست این حرکت بزرگ دینی و انقلابی باشند و این مراسم را امانت ملت مسلمان ایران بدانند و اجازه تکرار چنین شیطنتهایی را به زبل خانها و نفوذیها ندهند!!! ‌,@yaranemamzamanaj ~~~~
`
`~~~~ سؤ استفاده (اصلاح‌بازان و اصول‌بازان تربیت شده مکتب الحادی هاشمی رفسنجانی) از راهپیمائی مردم انقلابی ایران!!!؟.... موساد و ی زودرس بنظام !!! ✓•••••و شگفتانه‌های دیگر https://eitaa.com/Rasekh8
حقیقت تمامی حاکمیت ها در غرب ....
هدایت شده از موسسه مصاف
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه: فرانسه بدون یهودیان، درختی بی‌تنه است؛ جایگاه مبارزه با یهودستیزی همین‌جاست 🆔 @Masaf
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از پیمان ننگین آخال چه می دانید ؟ 🔸فانوس🔸 https://eitaa.com/joinchat/1843462178C0f358f7318
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امیدی که اصلاح‌طلبان .... برای آمریکا و اسراییل ، با سیاست ورزیهایشان ، بوجود آورده‌اند !!؟
هدایت شده از ایران، شهر خورشید
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این اعترافات به قدری مهم بود که خودم زیرنویس اون انجام دادم. ببینید: 🖐 🛢 نفت ایران را تصاحب کنید، آن را «حقوق بشر» بنامید — لابی انرژی آمریکا طرح تغییر رژیم آمریکا را فریاد زد. در اجلاس «وضعیت انرژی آمریکا» که توسط مؤسسه نفت آمریکا برگزار شد، باب مک‌نالی، بنیان‌گذار گروه انرژی رپیدان، به‌صراحت تهاجم به ایران را به‌عنوان «بزرگ‌ترین فرصت» — برای تصاحب نفت آن — مطرح کرد. 💬 «اگر بتوانید تصور کنید که صنعت ما دوباره به آنجا بازگردد، خیلی زودتر و بیشتر از ونزوئلا نفت خواهیم گرفت»، مک‌نالی گفت و آن را «نفت متعارف بیشتر درست کنار زیرساخت‌ها» توصیف کرد. 💬 «و چند تغییر رژیم محتمل و قابل پیش‌بینی کمتر از یک ضربه کمک بیشتری به بشریت، تولید ناخالص داخلی جهانی، صنعت نفت، حقوق بشر، و ثبات ژئوپولیتیکی خواهد کرد تا تغییر فقط در همان یک رژیم»، او گفت و به‌طور عادی فهرست معمول دلایل آمریکا برای بمباران یک کشور را بازگو کرد. در ادامه برای اینکه عریضه خالی از لطف نباشه میگه " بدون نفت، «حقوق بشر» هم نیست" @CITYOFSUN
با این استدلال که از اتهام حمایت از تروریسم دوری کنیم، معاهده CFT را تصویب کردند، حالا اتحادیه اروپا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سازمان تروریستی اعلام کرد 🌐@Booltan ~~~~
`
`~~~~ وقتی ، یکعده ، رانت خوار سیاسی ، بیگانه با اسلام ناب ، انقلاب اسلامی و مواضع امامین انقلاب ، بیگانه با اولیات سیاست ورزی و درک درست از راهبردهای دشمن !! و اغلب آلوده به تفکرالحادی لیبرالیزم !!!؟ قرار است برای تحکیم پایه‌های نظام اسلامی ، تصمیم سازی کنند!!!؟ بنظر می‌رسد ، برگزاری کلاس آموزشی در جهت تبیین ، ، ، و فهم درست از آن ،برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ! ، ایضا شورای نگهبان ! ، امری است لازم !!.....
🤯 ترامپ رئیس جمهور امریکا: مسلمانان دروغگو، خائن و احمق هستند. 🤬*شبکه الجزیره قطر دیشب سخنرانی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را پخش کرد . گزیده‌هایی از سخنان او* شما باید درک کنید که نظم نوین جهانی جایی برای ادیان ندارد . 🥸🥸 به همین دلیل است که شاهد این همه هرج و مرج هستید که جهان را از این سر تا آن سر فرا گرفته است . 🥳 این یک تولد جدید است ، *تولدی که خون زیادی را به همراه خواهد داشت.* *باید انتظار مرگ ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان را داشته باشید.* 👇 ما ، به عنوان یک سیستم جهانی ، از این بابت متاسف نیستیم . *امروز، دیگر احساسات و عواطفی نداریم.* *کار ما تقریباً مانند یک ماشین شده است... به عنوان مثال ، *ما بسیاری از اعراب و مسلمانان را خواهیم کشت ، پول آنها را خواهیم گرفت، سرزمین‌های آنها را اشغال خواهیم کرد و ثروت آنها را مصادره خواهیم کرد . ممکن است کسی بیاید و به شما بگوید که این با سیستم و قوانین مغایرت دارد . ما به کسانی که این را به ما می‌گویند خواهیم گفت که ، به سادگی ، آنچه ما با اعراب و مسلمانان انجام می‌دهیم بسیار کمتر از کاری است که اعراب و مسلمانان با خودشان انجام می‌دهند . بنابراین ، ما حق داریم به آنها اعتماد نکنیم ، زیرا آنها خائن و احمق هستند... خائن و دروغگو .* شایعه گسترده‌ای در جهان عرب وجود دارد که آمریکا میلیاردها دلار به اسرائیل پرداخت می‌کند . این یک دروغ است. *کسانی که میلیاردها دلار به اسرائیل پرداخت می‌کنند ، اعراب هستند.* اعراب به آمریکا پول می‌دهند که به نوبه خود آن را به اسرائیل می‌دهد . *اعراب نیز احمق هستند. احمق هستند زیرا آنها بر اساس خطوط فرقه‌ای می‌جنگند* ، حتی اگر زبان مشترکی داشته باشند و اکثریت آنها از یک دین باشند . منطق ، عدم وجود یا بقای آنها را توجیه می‌کند . به همین دلیل است که همیشه از من می‌شنوید که می‌گویم : "آنها باید هزینه بدهند." *درگیری ما با ایران به این دلیل نیست که ایران به ما حمله کرده است ، بلکه به این دلیل است که ما کسانی هستیم که سعی در نابودی آن و سرنگونی رژیم آن را داریم* . ما این کار را با بسیاری از کشورها و رژیم‌ها انجام داده‌ایم. *برای اینکه قوی‌ترین در جهان باقی بمانیم ، باید همه دیگران را تضعیف کنیم.* اعتراف می‌کنم که در گذشته ، ما رژیم‌ها را سرنگون کردیم ، کشورها را نابود کردیم و مردم را تحت پوشش دموکراسی کشتیم . *هدف ما این بود که به همه ثابت کنیم که ما پلیس جهان هستیم .* امروز دیگر نیازی نیست پشت ناخن‌هایمان پنهان شویم . به شما می‌گویم : آمریکا از یک نیروی پلیس به یک شرکت تبدیل شده است . شرکت‌ها خرید و فروش می‌کنند و با هر کسی که بالاترین قیمت را بپردازد ، طرف می‌شوند . شرکت‌ها همیشه باید خودشان را نابود کنند تا بتوانند بسازند . *و هیچ جایی برای نابودی آماده‌تر از جهان عرب نیست .* به عنوان مثال، آنچه عربستان سعودی در جنگ خود علیه یمن هزینه کرد ، تقریباً معادل هزینه‌ای است که آمریکا در عملیات طوفان صحرا صرف کرد. *و عربستان سعودی چه چیزی به دست آورد؟* در نهایت ، گفت که به حفاظت ما نیاز دارد، در حالی که ۱ میلیون دلار برای یک موشک ، برای نابودی یک سایت یا یک ماشین که بیش از چند هزار دلار نمی‌ارزید ، پرداخت کرد . من نمی‌دانم نخبگان کجا هستند و نمی‌خواهم بدانم. می‌دانم که کارخانه‌های اسلحه‌سازی در حال فعالیت هستند. *برایم مهم نیست چه کسی در آن منطقه می‌میرد و چه کسی کشته می‌شود* ، و این در مورد همه صدق می‌کند. *من به پروژه کنترل نفت اعراب ادامه خواهم داد* ، زیرا این کنترل به ما کمک می‌کند تا کنترل خود را بر اروپا، چین و ژاپن تکمیل کنیم. علاوه بر این ، هیچ ملت آزادی در منطقه وجود ندارد . اگر آنها وجود داشتند ، که ما وجود نداشتیم . *بنابراین ، ما اجازه نخواهیم داد که این مردم بیدار شوند و همچنین به هیچ طرفی اجازه نخواهیم داد که مانع کنترل ما بر منطقه شود.* 👇👇👇 بنابراین ، ما دو انتخاب پیش روی ایران قرار داده‌ایم : *یا جنگ یا تسلیم* . ✍️ 👆مطلبی که نتانیاهو گفت . ما شدیدترین تحریم‌ها را بر ایران اعمال کرده‌ایم که ما را به جنگی سوق می‌دهد که در آن هیچ کس در منطقه پیروز نخواهد شد . بلکه تنها برنده ، نظم نوین جهانی خواهد بود . *برای پیروزی در این نظم ، ما از هر آنچه در اختیار داریم ، در تمام سطوح نظامی ، فناوری و اقتصادی ، استفاده خواهیم کرد.* ================ لطفا ً 🙏🙏 *هر کسی که این موضوع را می‌خواند ، لطفاً آن را به اشتراک بگذارد تا همگان و کاسه لیسان غربگدا و ماهواره پرستان شاید از خواب جهالت و وطن فروشی بیدار شون. در مسیر ترسیمی این شیطان ملعون حرکت نکنیم.
15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 به خدا صد بار هم ببینی کمه! من یکی که از دیدنش سیر نمی شم!
هدایت شده از بیداری ملت
علی لاریجانی: اگر مذاکرات فعلی با امریکا موفق باشد، می‌توان آن را گسترش داد و به حوزه‌های دیگر نیز تسری داد، اما در حال حاضر نمی‌توانم به‌طور قطعی بگویم که این مسیر به گفت‌و‌گو درباره سایر اختلافات با ایالات متحده منجر خواهد شد یا نه مجری تلویزیون عمان: آیا این مذاکرات نشان‌دهنده تغییری واقعی در شیوه مدیریت اختلافات میان تهران و واشنگتن است یا صرفاً در چارچوب مدیریت بحران قرار می‌گیرد؟ 🔹لاریجانی: نباید خیلی انتظارات را بالا برد. از سوی طرف آمریکایی هم دعوت‌های متعددی مطرح شده است. اگر این مذاکرات موفق باشد، می‌توان آن را گسترش داد و به حوزه‌های دیگر نیز تسری داد. اما در حال حاضر نمی‌توانم به‌طور قطعی بگویم که این مسیر به گفت‌وگو درباره سایر اختلافات با ایالات متحده منجر خواهد شد یا نه. مجری: آیا شما به این جمع‌بندی رسیده‌اید که آمریکا به سمت مدیریت اختلاف به‌جای رویارویی حرکت کرده است؟ 🔹لاریجانی: ما از ابتدا معتقد بوده‌ایم که جنگ راه‌حل اختلاف میان دو کشور نیست. اختلافات منطقه‌ای میان ایران و غرب باید از طریق گفت‌وگو حل‌وفصل شود. اشتباه طرف‌های مقابل این بود که تصور می‌کردند با زبان زور می‌توان مسائل را حل کرد، که این نگاه منفی بود و مشکلات زیادی در روند گفت‌وگوها ایجاد کرد. ما باور داریم که بسیاری از مشکلات منطقه فقط از طریق گفت‌وگو میان طرف‌ها قابل حل است. مجری: آیا مذاکرات جاری می‌تواند به تعریف تازه‌ای از روابط تهران و واشنگتن منجر شود؟ 🔹لاریجانی: صحبت درباره این موضوع هنوز بسیار زود است. تنها یک مرحله از مذاکرات انجام شده و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد...