eitaa logo
راسخون 8✓
326 دنبال‌کننده
984 عکس
1.6هزار ویدیو
11 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تلنگر
📝 "آتش‌بَس" برای ما؛ "آتش‌یِس" برای آمریکا! 😉 🔸️گفت: چته؟! تو فکری؟! 🔹️گفتم: دارم با خودم فکر می‌کنم آیا واقعا بیانات، انذارها و توصیه‌های رهبر شهید برای وفاقیون هم حائز اهمیت بوده و حجت شرعی تلقی می‌شود؟! 🔸️گفت: بله؛ چرا مهم نباشد. چطور مگه؟!🤔 🔹️گفتم: اگر مهم است (که نیست) پس چرا آن همه هشدارها و انذارهای متعدد رهبری مبنی بر مذمت و توبیخ بیراهه «سازش، مذاکره» را به راحتی زیر پا گذاشته، جنگ را در نیمه راه متوقف کرده، وعده انتقام سخت را معطل گذاشته و لحظاتی قبل از پایان زمان اولتیماتوم دشمن، تن به آتش‌بس داده و به مذاکره زیر سایه تهدید شتافتند؟!😉 🔸️گفت: مگر‌ خبر نداری که طبق فتوای حضرات وفاقی، میز مذاکره نوعی مبارزه و تداوم جنگ محسوب می‌گردد؟! 🔹️گفتم: از کی تا حالا معنی عبارت امام شهید مبنی بر اینکه "اون‌هایی که حرف از مذاکره میزنند یا الفبای سیاست را نمی‌دانند یا الفبای غیرت را"؛ به جمله "مذاکره ادامه میدان نبرد است" ترجمه می‌گردد؟!!!!🥴 🔸️گفت: هیسسسس!🤫 نکنه باز هم می‌خواهی وحدت را به هم بزنی؟! دوباره که با این حرفهای بودار، وحدت‌شکن و افشاگرانه داری حرمت و آبروی «جریان وفاق» را می‌بری؟! اصلا گیرم که مذاکره‌پرستان اعتنایی به هشدارهای رهبری نکردند، اما بالاخره دستاورد خوبی از مذاکرات پاکستان و قطر گرفتند و توانستند "آتش‌بس" را برای ملت ایران به ارمغان آورند. 🔹️گفتم: عه! یعنی واقعا "آتش‌بس" هم دستاورد است؟!😱 🔸️گفت: چرا که نه! 🔹️گفتم: راست می‌گی‌ها! «آتش‌بس» حتما دستاورد است! اما نه برای ما؛ بلکه برای آمریکا که آن را به "آتش‌یِس" ترجمه کرده‌اند!😉 ✍️ رسول رضایی @RRezaei_110
18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سخنان آیت الله قرهی در مورد وضعیت کنونی و وجوب خونخواهی امام شهید و عقب افتادن ظهور در صورت عقب نشینی... ┄┅═✧☫✧═┅┄ 🇮🇷 کانال جامع اساتید انقلابی👇 @asatidenghlabi @asatidenghlabi
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
16.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ سعید امامی (قاتل زنجیره ای) جواد ظریف را بزرگ کرده 😳 🔻 امیر احمدی کسی که ظریف عقد او و همسرش را خوانده، روی آنتن زنده شبکه اینترنشنال همه را بهت زده کرد. 🔻 ظریف دروغگوی واقعی و ماهر است، و بر این باور است که مردم رعیت هستند و باید به آنها دروغ گفت! 🔰رسانه مستقل 👇 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
تغییر پارادایم به پارادیم ، در قبال هیچ ... ، در بهترین شرایط ، بزرگترین خیانت به نظام اسلامی در طول ۴۶ سال گذشته است!؟ 💥💥تا فرصت هست ، باید هرچه زودتر متوقف شود .... و گرنه ، ما ، به قمار باز باخته‌ایم!!! قدرت ، اقتدار می‌آفریند... نه مذاکره !!! 💥مذاکره ، اگر ذیل قدرت عمل کند ، ... میتواند و باید ، اقتدار حاصل از قدرت را ، قوام بخشد !؟ همین .... 🛑 کسانی که ، میخواهند با اصالت بخشی به « مذاکره » ، و همتراز دانستن آن با « قدرت » ، اقتدار بیافریند ،!!! فقط یک احمق متوهم هستند !!؟م‌طه
هدایت شده از کیهان آنلاین
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: در ماجرای مشروطه دیدیم کاخ‌نشینان چگونه به ما خیانت کردند؛ بعد از آن هم رضاخان و پهلوی 🔺امام می‌گوید؛ "من از مردم نمی‌ترسم، از خیانت بزرگان می‌ترسم." تا خیانت بزرگان نباشد، قدرت‌های خارجی حتی یک سنگر را نمی‌توانند تصرف کنند. @Kayhan_Online
هدایت شده از جارچی 🇮🇷|
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣📹 آیت‌الله جوادی آملی: امروز ریختن خون ترامپ و صهیونیست‌ها خواستهٔ امام زمان است 🔸 وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَ يَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلا عُدْوانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِينَ‌ (بقره_۱۹۳) 🔸 و با آنها بجنگيد تا فتنه (بت‌پرستى وسلب آزادى از مردم،) باقى نماند و دين، تنها از آنِ خدا شود. 🔸 پس اگر (از روش نادرست خود) دست برداشتند،(مزاحم آنها نشويد) زيرا تعدّى جز بر ستمكاران روا نيست. @jaarchi
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیکتاتور کوچولوها خیابان را هم تحمل نمی‌کنند تعطیلی برنامه پرمخاطب «ثریا» به بهانه سلب امکان پخش زنده، پرده دیگری از غربت جریان انقلاب در ساحت رسانه ملی را کنار زد؛ برنامه‌ای که در رتبه‌بندی‌ها صدرنشین گفتگوهای صراحت‌محور صداوسیما بود، به جرم داشتن زبان گزنده و مطالبه‌گر، به محاق رفت. 🌐 @Rahe_Dialameh
دانستن ، حق نیست !!؟ خفقان ، حق انقلابیون است !!!؟ چون وفاق ( فراماسونرها ) ، در قدرتند!!! چون دست بلند کودتاچیان ، در ترک فعل قوای قهریه نظام و امنیتی ها ، آشکارا دیده میشود !!؟ و این مردم میدانند که باید ، کار را تمام کنند!؟
‌ ♨️ ️‌️نخست‌وزیر پاکستان: 🔹همواره در کنار آمریکا بوده‌ایم؛ برای همیشه از «ترامپ» به عنوان «مرد صلح» یاد خواهیم کرد. 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
راسخون 8✓
‌ ♨️ ️‌️نخست‌وزیر پاکستان: 🔹همواره در کنار آمریکا بوده‌ایم؛ برای همیشه از «ترامپ» به عنوان «مرد صل
، دروغ گفت !!؟ پاکستان دوست ایران ، یا دوست ترامپ!!؟ ، بلافاصله بعد از بستن تنگه توسط ایران ، دست به ی ، هدفمند در جهت راهبرد ترامپ زد !!؟ و آن دوست نامیدن پاکستان و آزاد سازی خروج نفتکشهای مربوط به ترامپ زد!!؟
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزان فراموش نفرمایید هرچند بسیاری از رسانه ها به عمد می خواهند شما فراموش کنید که رئیس‌جمهور پاکستان در حضور فرمانده ارتش عاصم منیر، نشان عالی نظامی را به جنرال مایکل کوریلا، فرمانده مرکزی ایالات متحده آمریکا، سنتکام پس از جنگ ۱۲ روزه اهدا کرد. سنتکام (فرماندهی مرکزی ایالات متحده) مسئول حمله به تاسیسات اتمی ایران و مشارکت در حمله اسرائیل به مواضع ایران در طول جنگ دوازده روزه و شهادت بسیاری از هموطنان و رزمندگان مان از جمله شهیدان باقری، حاجی زاده و سلامی بود. آیا از این بدتر هم می شد به ایران دهن کجی کرد؟ 🔴حالا همین عاصم منیر شده واسطه و رابط بین ما و آمریکا!!!!
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥🔺اون مصاحبه دیروز عراقچی با المیادین راجع به حضورش تو بیت رهبری در لحظه بمباران بیت رو دیدید؟! 🔸حالا این فیلم مصاحبه روز نهم اسفند رو ببینید! میگه «آماده‌ام جنگ رو تموم کنم!»!! یعنی دقیقا چند ساعت بعد از حمله وحشیانه آمریکا و اسرائیل به مدرسه میناب و بیت‌رهبری و شهادت حضرت آقا و صدها زن و بچه و هموطن بیگناه‌مون ، جناب عراقچی که به گفته خودش توی بمباران بیت هم بوده ، رفته با شبکه آمریکایی مصاحبه کرده که آماده‌ایم جنگ رو تموم کنیم!! واقعا نمی‌تونم درک کنم این حجم از بی‌عار و درد بودن رو!!.. آدم به جمع سربازان گمنام امام زمان(عج) 👇 https://eitaa.com/joinchat/230490633Ce41ca51a64