هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
16.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ سعید امامی (قاتل زنجیره ای) جواد ظریف را بزرگ کرده 😳
🔻 امیر احمدی کسی که ظریف عقد او و همسرش را خوانده، روی آنتن زنده شبکه اینترنشنال همه را بهت زده کرد.
🔻 ظریف دروغگوی واقعی و ماهر است، و بر این باور است که مردم رعیت هستند و باید به آنها دروغ گفت!
🔰رسانه مستقل #پدرفتنه 👇
🆔 @pedarefetneh |
🆔 @pedarefetneh |
تغییر پارادایم #جنگ به پارادیم #مذاکره ، در قبال هیچ ... ، در بهترین شرایط #جنگ_وجودی ، بزرگترین خیانت به نظام اسلامی در طول ۴۶ سال گذشته است!؟
💥💥تا فرصت هست ، باید هرچه زودتر متوقف شود ....
و گرنه ، ما ، به قمار باز باختهایم!!!
قدرت ، اقتدار میآفریند...
نه مذاکره !!!
💥مذاکره ، اگر ذیل قدرت عمل کند ، ... میتواند و باید ، اقتدار حاصل از قدرت را ، قوام بخشد !؟
همین ....
🛑 کسانی که ، میخواهند با اصالت بخشی به « مذاکره » ، و همتراز دانستن آن با
« قدرت » ، اقتدار بیافریند ،!!!
فقط یک احمق متوهم هستند !!؟مطه
هدایت شده از کیهان آنلاین
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: در ماجرای مشروطه دیدیم کاخنشینان چگونه به ما خیانت کردند؛ بعد از آن هم رضاخان و پهلوی
🔺امام میگوید؛ "من از مردم نمیترسم، از خیانت بزرگان میترسم." تا خیانت بزرگان نباشد، قدرتهای خارجی حتی یک سنگر را نمیتوانند تصرف کنند.
@Kayhan_Online
هدایت شده از جارچی 🇮🇷|
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣📹 آیتالله جوادی آملی: امروز ریختن خون ترامپ و صهیونیستها خواستهٔ امام زمان است
🔸 وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَ يَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلا عُدْوانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِينَ (بقره_۱۹۳)
🔸 و با آنها بجنگيد تا فتنه (بتپرستى وسلب آزادى از مردم،) باقى نماند و دين، تنها از آنِ خدا شود.
🔸 پس اگر (از روش نادرست خود) دست برداشتند،(مزاحم آنها نشويد) زيرا تعدّى جز بر ستمكاران روا نيست.
@jaarchi
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیکتاتور کوچولوها خیابان را هم تحمل نمیکنند
تعطیلی برنامه پرمخاطب «ثریا» به بهانه سلب امکان پخش زنده، پرده دیگری از غربت جریان انقلاب در ساحت رسانه ملی را کنار زد؛ برنامهای که در رتبهبندیها صدرنشین گفتگوهای صراحتمحور صداوسیما بود، به جرم داشتن زبان گزنده و مطالبهگر، به محاق رفت.
🌐 @Rahe_Dialameh
دانستن ، حق #ملت_مبعوث
نیست !!؟
خفقان ، حق انقلابیون است !!!؟
چون وفاق ( فراماسونرها ) ، در قدرتند!!!
چون دست بلند کودتاچیان ، در ترک فعل قوای قهریه نظام و امنیتی ها ، آشکارا دیده میشود !!؟
و این مردم میدانند که باید ، کار را تمام کنند!؟
♨️ ️️نخستوزیر پاکستان:
🔹همواره در کنار آمریکا بودهایم؛ برای همیشه از «ترامپ» به عنوان «مرد صلح» یاد خواهیم کرد.
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
راسخون 8✓
♨️ ️️نخستوزیر پاکستان: 🔹همواره در کنار آمریکا بودهایم؛ برای همیشه از «ترامپ» به عنوان «مرد صل
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزان فراموش نفرمایید هرچند بسیاری از رسانه ها به عمد می خواهند شما فراموش کنید که
رئیسجمهور پاکستان در حضور فرمانده ارتش عاصم منیر، نشان عالی نظامی را به جنرال مایکل کوریلا، فرمانده مرکزی ایالات متحده آمریکا، سنتکام پس از جنگ ۱۲ روزه اهدا کرد.
سنتکام (فرماندهی مرکزی ایالات متحده) مسئول حمله به تاسیسات اتمی ایران و مشارکت در حمله اسرائیل به مواضع ایران در طول جنگ دوازده روزه و شهادت بسیاری از هموطنان و رزمندگان مان از جمله شهیدان باقری، حاجی زاده و سلامی بود.
آیا از این بدتر هم می شد به ایران دهن کجی کرد؟
🔴حالا همین عاصم منیر شده واسطه و رابط بین ما و آمریکا!!!!
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥🔺اون مصاحبه دیروز عراقچی با المیادین راجع به حضورش تو بیت رهبری در لحظه بمباران بیت رو دیدید؟!
🔸حالا این فیلم مصاحبه روز نهم اسفند رو ببینید!
میگه «آمادهام جنگ رو تموم کنم!»!!
یعنی دقیقا چند ساعت بعد از حمله وحشیانه آمریکا و اسرائیل به مدرسه میناب و بیترهبری و شهادت حضرت آقا و صدها زن و بچه و هموطن بیگناهمون ، جناب عراقچی که به گفته خودش توی بمباران بیت هم بوده ، رفته با شبکه آمریکایی مصاحبه کرده که آمادهایم جنگ رو تموم کنیم!!
واقعا نمیتونم درک کنم این حجم از بیعار و درد بودن رو!!..
آدم
به جمع سربازان گمنام امام زمان(عج) #بپیوندید 👇
https://eitaa.com/joinchat/230490633Ce41ca51a64
راسخون 8✓
🎥🔺اون مصاحبه دیروز عراقچی با المیادین راجع به حضورش تو بیت رهبری در لحظه بمباران بیت رو دیدید؟! 🔸ح
این دقیقا اثبات کننده ، ارتباط و همکاری #عراقچی ، با آمریکا ، و برنامهریزی هدفمند در جهت شهادت امام انقلاب دارد
مصاحبه قبل از ترور و بعد از ترور ، کاملا واضح است ...
🔴 #بیانیه_بصیرتی
بسم الله الرحمن الرحیم
بریم سر اصل مطلب
وزارت خزانهداری آمریکا دستور داده تا خسارات مالی جنگ کنونی کشورهای عربی بررسی بشه و از اموال بلوکه شده ایران برای بازسازی اون استفاده بشه!
آمریکا دقیقا داره برگه میسازه برای میز مذاکره اش
در تقابل با تنگه برگه محاصره دریایی رو درست کرد!
در مقابل آزادسازی پولهای بلوکه شده ، پرداخت خسارت کشورهای عربی رو درست کرد!
و به هیچکدوم از بندهای مشخص شده ایران هم اهمیتی قائل نشده
آقایان #مسئولِ_عاشق_مذاکره
تا کجا میخواهید با این آمریکایی که به هیچتعهدی پایبند نیست ، مذاکره کنید!؟
یک سوم لبنان رسماً اشغال شد
اصلا مگر قرار نشد اگر مذاکرهای میشه یکی از بندهاش آتش بس در لبنان باشه!
وقتی دشمن به هیچکدوم از تعهداتش پایبند نیست و داره خدعه میکنه ، چه مذاکره ای باید بشه!
اهل جنگ نیستید ، نباشید
ولی بدانید ادامه این وضع به نفع کشور نیست
مگر حضرت آقا دستور ندادن که یا خسارت میگیریم ، یا خسارت برمیداریم و یا به همون اندازه خسارت میزنیم!
حواستون هست دارن ازمون خسارت برمیدارن؟
اصلا ما هم طرفدار مذاکره
مگر قرار نیست ذیل #شروط_رهبری بریم مذاکره
کدومش رعایت شد!
کدومش رو اجرا کردیم
کدومش رو آمریکا پذیرفته؟
الکی با کلمات بازی نکنیم
نائب امام زمانمون رو شهید کردن اونم خانوادگی
والله اگر این برعکس میشد و ما ترامپ یا نتانیاهو رو میزدیم ، آمریکا و اسرائیل بهجای مذاکره خاک ما رو به توبره میکشیدن
سر خون امام شهیدمان غیرت داشته باشیم
سر خون دانش آموزان میناب غیرت داشته باشیم
سر خون این همه شهید غیرت داشته باشیم
که والله قسم خون این شهدا دامنمون رو میگیره بالاخره
ادامه وضع موجود یعنی ترور سید مجتبی خامنهای
نگید نگفتید
اینقدر نسبت به خون امام شهیدمان بیتفاوت بودیم که شک نکنید برای ترور این امام جدیدمان هم اقدام خواهند کرد
وقتی امامکشی برای دشمن هزینه نداشته باشه باز هم خواهد زد
وقتی دست درازی به کشور ، برای دشمن عادی بشه و ما دستش رو قطع نکنیم ، باز هم خواهد زد
👈و آهای مسئولین عاشق مذاکره
یه روزی میفهمید که آمریکا با مذاکره سرتان را گرم کرد تا جانتان را بگیرد
و خیلیهاتون اون روز دیگه نیستید
و با یه پسوند شهید ، چنان تطهیر میشوید که حتی دیگران جرأت نکنند ازتون انتقاد کنند !
و چه زیبا فرمود امام شهیدمان که :
تا بیست سال، سی سال دیگر، مذاکرۀ با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمیکند، هیچ سودی برای ما ندارد، هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد... سود که ندارد هیچ، مذاکرهی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبرانناپذیر هستند! ۱۴۰۴/۷/۱
عدهای کجفهم دارن میگن که شرایط فرق کرده!
وقتی نظر امام شهید و امام جدیدمان عدممذاکره است و حتی یک جا هم نشده که این دو بزرگوار راضی به مذاکره باشند و یهو ما میریم پای میز مذاکره ، بعدش میگن همه چی با رهبری هماهنگه! ، این یعنی نظری ماورای نظر امامین انقلاب بر این کشور توسط عدهای که بالاخره رسوا خواهند شد داره القا میشه!؟
امام جدیدمون شروطی رو برای مذاکره بیان کردن که قطعاً آمریکا اون رو نمیپذیره و قطعاً هم اگر تعهدی کنه پاش نمیایسته
آقایان
بزرگواران
عاشقان مذاکره!
این ره که شما میروید به ترکستان نیست به قبرستان است
از ما گفتن بود.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
#قرارگاه_جهادی_شهید_ابراهیمهادی
#ققنوس_آتشین
🌐
─┅═ঊঈ🐦🔥🐦🔥🐦🔥ঊঈ═┅─