eitaa logo
راسخون 8✓
326 دنبال‌کننده
984 عکس
1.6هزار ویدیو
11 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ ♨️ ️‌️نخست‌وزیر پاکستان: 🔹همواره در کنار آمریکا بوده‌ایم؛ برای همیشه از «ترامپ» به عنوان «مرد صلح» یاد خواهیم کرد. 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
راسخون 8✓
‌ ♨️ ️‌️نخست‌وزیر پاکستان: 🔹همواره در کنار آمریکا بوده‌ایم؛ برای همیشه از «ترامپ» به عنوان «مرد صل
، دروغ گفت !!؟ پاکستان دوست ایران ، یا دوست ترامپ!!؟ ، بلافاصله بعد از بستن تنگه توسط ایران ، دست به ی ، هدفمند در جهت راهبرد ترامپ زد !!؟ و آن دوست نامیدن پاکستان و آزاد سازی خروج نفتکشهای مربوط به ترامپ زد!!؟
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزان فراموش نفرمایید هرچند بسیاری از رسانه ها به عمد می خواهند شما فراموش کنید که رئیس‌جمهور پاکستان در حضور فرمانده ارتش عاصم منیر، نشان عالی نظامی را به جنرال مایکل کوریلا، فرمانده مرکزی ایالات متحده آمریکا، سنتکام پس از جنگ ۱۲ روزه اهدا کرد. سنتکام (فرماندهی مرکزی ایالات متحده) مسئول حمله به تاسیسات اتمی ایران و مشارکت در حمله اسرائیل به مواضع ایران در طول جنگ دوازده روزه و شهادت بسیاری از هموطنان و رزمندگان مان از جمله شهیدان باقری، حاجی زاده و سلامی بود. آیا از این بدتر هم می شد به ایران دهن کجی کرد؟ 🔴حالا همین عاصم منیر شده واسطه و رابط بین ما و آمریکا!!!!
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥🔺اون مصاحبه دیروز عراقچی با المیادین راجع به حضورش تو بیت رهبری در لحظه بمباران بیت رو دیدید؟! 🔸حالا این فیلم مصاحبه روز نهم اسفند رو ببینید! میگه «آماده‌ام جنگ رو تموم کنم!»!! یعنی دقیقا چند ساعت بعد از حمله وحشیانه آمریکا و اسرائیل به مدرسه میناب و بیت‌رهبری و شهادت حضرت آقا و صدها زن و بچه و هموطن بیگناه‌مون ، جناب عراقچی که به گفته خودش توی بمباران بیت هم بوده ، رفته با شبکه آمریکایی مصاحبه کرده که آماده‌ایم جنگ رو تموم کنیم!! واقعا نمی‌تونم درک کنم این حجم از بی‌عار و درد بودن رو!!.. آدم به جمع سربازان گمنام امام زمان(عج) 👇 https://eitaa.com/joinchat/230490633Ce41ca51a64
راسخون 8✓
🎥🔺اون مصاحبه دیروز عراقچی با المیادین راجع به حضورش تو بیت رهبری در لحظه بمباران بیت رو دیدید؟! 🔸ح
این دقیقا اثبات کننده ، ارتباط و همکاری ، با آمریکا ، و برنامه‌ریزی هدفمند در جهت شهادت امام انقلاب دارد مصاحبه قبل از ترور و بعد از ترور ، کاملا واضح است ...
🔴 بسم الله الرحمن الرحیم بریم سر اصل مطلب وزارت خزانه‌داری آمریکا دستور داده تا خسارات مالی جنگ کنونی کشورهای عربی بررسی بشه و از اموال بلوکه شده ایران برای بازسازی اون استفاده بشه! آمریکا دقیقا داره برگه میسازه برای میز مذاکره اش در تقابل با تنگه برگه محاصره دریایی رو درست کرد! در مقابل آزادسازی پولهای بلوکه شده ، پرداخت خسارت کشورهای عربی رو درست کرد! و به هیچکدوم از بندهای مشخص شده ایران هم اهمیتی قائل نشده آقایان تا کجا میخواهید با این آمریکایی که به هیچ‌تعهدی پایبند نیست ، مذاکره کنید!؟ یک سوم لبنان رسماً اشغال شد اصلا مگر قرار نشد اگر مذاکره‌ای میشه یکی از بندهاش آتش بس در لبنان باشه! وقتی دشمن به هیچکدوم از تعهداتش پایبند نیست و داره خدعه میکنه ، چه مذاکره ای باید بشه! اهل جنگ‌ نیستید ، نباشید ولی بدانید ادامه این وضع به نفع کشور نیست مگر حضرت آقا دستور ندادن که یا خسارت میگیریم ، یا خسارت برمیداریم و یا به همون اندازه خسارت میزنیم! حواستون هست دارن ازمون خسارت برمیدارن؟ اصلا ما هم طرفدار مذاکره مگر قرار نیست ذیل بریم مذاکره کدومش رعایت شد! کدومش رو اجرا کردیم کدومش رو آمریکا پذیرفته؟ الکی با کلمات بازی نکنیم نائب امام زمانمون رو شهید کردن اونم خانوادگی والله اگر این برعکس میشد و ما ترامپ یا نتانیاهو رو‌ میزدیم ، آمریکا و اسرائیل به‌جای مذاکره خاک ما رو به توبره میکشیدن سر خون امام شهیدمان غیرت داشته باشیم سر خون دانش آموزان میناب غیرت داشته باشیم‌ سر خون این همه شهید غیرت داشته باشیم که والله قسم خون این شهدا دامن‌مون رو میگیره بالاخره ادامه وضع موجود یعنی ترور سید مجتبی خامنه‌ای نگید نگفتید اینقدر نسبت به خون امام شهیدمان بی‌تفاوت بودیم که شک نکنید برای ترور این امام جدیدمان هم اقدام خواهند کرد وقتی امام‌کشی برای دشمن هزینه نداشته باشه باز هم خواهد زد وقتی دست درازی به کشور ، برای دشمن عادی بشه و ما دستش رو قطع نکنیم ، باز هم خواهد زد 👈و آهای مسئولین عاشق مذاکره یه روزی میفهمید که آمریکا با مذاکره سرتان را گرم کرد تا جانتان را بگیرد و خیلی‌هاتون اون روز دیگه نیستید و با یه پسوند شهید ، چنان تطهیر میشوید که حتی دیگران جرأت نکنند ازتون انتقاد کنند ! و چه زیبا فرمود امام شهیدمان که : تا بیست سال، سی سال دیگر،‌ مذاکرۀ با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمی‌کند، هیچ سودی برای ما ندارد، هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد... سود که ندارد هیچ، مذاکره‌ی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبران‌ناپذیر هستند! ۱۴۰۴/۷/۱ عده‌ای کج‌فهم دارن میگن که شرایط فرق کرده! وقتی نظر امام شهید و امام جدیدمان عدم‌مذاکره است و حتی یک جا هم نشده که این دو بزرگوار راضی به مذاکره باشند و یهو ما میریم پای میز مذاکره ، بعدش میگن همه چی با رهبری هماهنگه! ، این یعنی نظری ماورای نظر امامین انقلاب بر این کشور توسط عده‌ای که بالاخره رسوا خواهند شد داره القا میشه!؟ امام جدیدمون شروطی رو برای مذاکره بیان کردن که قطعاً آمریکا اون رو نمی‌پذیره و قطعاً هم اگر تعهدی کنه پاش نمی‌ایسته آقایان بزرگواران عاشقان مذاکره! این ره که شما میروید به ترکستان نیست به قبرستان است از ما گفتن بود. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته 🌐 ─┅═ঊঈ🐦‍🔥🐦‍🔥🐦‍🔥ঊঈ═┅─
تحریف گران مذاکره !!! با حیثیت نظام بازی کردند و یکی از نتایجش شد .... قریب ۳۰،۰۰۰ شهید و مجروح فقط در جبهه لبنان !!! ، در حالیکه ایران و محور مقاومت ، در ۳۷ روز ، .... بسیار کمتر از این عدد شهید و مجروح ، داشتند !!؟
هدایت شده از رصد فوری
انتشار طرح کودتا اصلاح طلبان و دولتی ها علیه نظام در روزنامه رییس شورای اطلاع رسانی دولت؟/ روزنامه اعتماد: ایران به دوران جمهوری سوم وارد شده، در این دوره باید نظارت استصوابی و سازمانهایی چون شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی تغییر کند اعتماد: دوره تازه پس از جنگ دوره تازه ای است که ویژگی‌های عمده‌ای دارد: 1. تقویت جنبه جمهوری و مدنی 2. پذیرش اقتضائات اجتماعی و منطقه‌ای 3. تغییر نگرش به دشمن 4.به حاشیه رفتن بنیادگرایی ▫️مجموعه این عوامل، مختصات ظهور «جمهوری سوم» در ایران است و حکمرانی باید با این تحولات همراه شود. همه مواردی که در «جمهوری دوم» (منظور نویسنده زمان رهبری امام شهید است) اختلال ایجاد می‌کرد، باید در «جمهوری سوم» اصلاح شوند. مثلا مکانیزم نظارت استصوابی باید مورد بازنگری جدی قرار گیرد. ▫️وجود نهادهای موازی مانند شورای عالی فضای مجازی، شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنار مجلس و دولت، منجر به مداخله و تداخل در تصمیم‌گیری‌ها می‌شود. این نهادها باید اصلاح شوند و حتی اصل وجودی‌شان بازنگری شود./ آرمان ایران پ.ن: بزرگترین سلاح آمریکا برای به زانو در آوردن ایران نه بمب اتم بلکه مذاکره با اتکا به غربگرایان نفوذی در بدنه دولت است. 🔴@rasadfouri
هدایت شده از رصد فوری
🔴کشف تجهیزات پشتیبان هدایت جنگنده‌های صهیونیستی در جنگل‌های تنکابن 🔹مجموعه‌ای از تجهیزات فنی و سامانه‌های زمین‌پایۀ مورد استفاده در پشتیبانی و هدایت جنگنده‌های مهاجم، در ارتفاعات جنگلی شهرستان تنکابن در استان مازندران کشف و جمع‌آوری شد. 🔹این تجهیزات در یکی از مسیرهای اصلی ورود جنگنده‌های دشمن به حریم هوایی پایتخت مستقر بوده‌اند. 🔹این منطقه در جریان «جنگ رمضان» یکی از کریدورهای اصلی ورود جنگنده‌های اسرائیلی برای اجرای حملات علیه تهران و مناطق شمالی کشور محسوب می‌شد. @rasadfouri
هدایت شده از رصد فوری
فریادهای مردم در شب صدم جنگ با شما تحملش با ما ... @rasadfouri
هدایت شده از فرهاد آقاخانی
796.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار غفاری : ✅️🔴لعنت به توافق نجس شما ویس کاملش در گروه هس .بارگذاری کردم قبلا.
846.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خطاب شنیده نشده امام شهید به باند حسن روحانی و جواد ظریف : ‌ وقتی اوباما و حسن روحانی تلفنی صحبت کردند آمریکایی‌ها جشن گرفتند و در دنیا جار زدند که ما جمهوری اسلامی ایران را کشاندیم پای میز . ‌ وسط این همه پیروزی و قدرت نظامی که در مقابل ابرقدرت دنیا و تمام نوچه های‌ ایستادیم باید نگران سیاسیون باشیم و امیدوارم آقایان دشمن شادمون نکنند. ‌ ‌ @IRAN_CITYOFSUN