🔴 #بیانیه_بصیرتی
بسم الله الرحمن الرحیم
بریم سر اصل مطلب
وزارت خزانهداری آمریکا دستور داده تا خسارات مالی جنگ کنونی کشورهای عربی بررسی بشه و از اموال بلوکه شده ایران برای بازسازی اون استفاده بشه!
آمریکا دقیقا داره برگه میسازه برای میز مذاکره اش
در تقابل با تنگه برگه محاصره دریایی رو درست کرد!
در مقابل آزادسازی پولهای بلوکه شده ، پرداخت خسارت کشورهای عربی رو درست کرد!
و به هیچکدوم از بندهای مشخص شده ایران هم اهمیتی قائل نشده
آقایان #مسئولِ_عاشق_مذاکره
تا کجا میخواهید با این آمریکایی که به هیچتعهدی پایبند نیست ، مذاکره کنید!؟
یک سوم لبنان رسماً اشغال شد
اصلا مگر قرار نشد اگر مذاکرهای میشه یکی از بندهاش آتش بس در لبنان باشه!
وقتی دشمن به هیچکدوم از تعهداتش پایبند نیست و داره خدعه میکنه ، چه مذاکره ای باید بشه!
اهل جنگ نیستید ، نباشید
ولی بدانید ادامه این وضع به نفع کشور نیست
مگر حضرت آقا دستور ندادن که یا خسارت میگیریم ، یا خسارت برمیداریم و یا به همون اندازه خسارت میزنیم!
حواستون هست دارن ازمون خسارت برمیدارن؟
اصلا ما هم طرفدار مذاکره
مگر قرار نیست ذیل #شروط_رهبری بریم مذاکره
کدومش رعایت شد!
کدومش رو اجرا کردیم
کدومش رو آمریکا پذیرفته؟
الکی با کلمات بازی نکنیم
نائب امام زمانمون رو شهید کردن اونم خانوادگی
والله اگر این برعکس میشد و ما ترامپ یا نتانیاهو رو میزدیم ، آمریکا و اسرائیل بهجای مذاکره خاک ما رو به توبره میکشیدن
سر خون امام شهیدمان غیرت داشته باشیم
سر خون دانش آموزان میناب غیرت داشته باشیم
سر خون این همه شهید غیرت داشته باشیم
که والله قسم خون این شهدا دامنمون رو میگیره بالاخره
ادامه وضع موجود یعنی ترور سید مجتبی خامنهای
نگید نگفتید
اینقدر نسبت به خون امام شهیدمان بیتفاوت بودیم که شک نکنید برای ترور این امام جدیدمان هم اقدام خواهند کرد
وقتی امامکشی برای دشمن هزینه نداشته باشه باز هم خواهد زد
وقتی دست درازی به کشور ، برای دشمن عادی بشه و ما دستش رو قطع نکنیم ، باز هم خواهد زد
👈و آهای مسئولین عاشق مذاکره
یه روزی میفهمید که آمریکا با مذاکره سرتان را گرم کرد تا جانتان را بگیرد
و خیلیهاتون اون روز دیگه نیستید
و با یه پسوند شهید ، چنان تطهیر میشوید که حتی دیگران جرأت نکنند ازتون انتقاد کنند !
و چه زیبا فرمود امام شهیدمان که :
تا بیست سال، سی سال دیگر، مذاکرۀ با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمیکند، هیچ سودی برای ما ندارد، هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد... سود که ندارد هیچ، مذاکرهی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبرانناپذیر هستند! ۱۴۰۴/۷/۱
عدهای کجفهم دارن میگن که شرایط فرق کرده!
وقتی نظر امام شهید و امام جدیدمان عدممذاکره است و حتی یک جا هم نشده که این دو بزرگوار راضی به مذاکره باشند و یهو ما میریم پای میز مذاکره ، بعدش میگن همه چی با رهبری هماهنگه! ، این یعنی نظری ماورای نظر امامین انقلاب بر این کشور توسط عدهای که بالاخره رسوا خواهند شد داره القا میشه!؟
امام جدیدمون شروطی رو برای مذاکره بیان کردن که قطعاً آمریکا اون رو نمیپذیره و قطعاً هم اگر تعهدی کنه پاش نمیایسته
آقایان
بزرگواران
عاشقان مذاکره!
این ره که شما میروید به ترکستان نیست به قبرستان است
از ما گفتن بود.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
#قرارگاه_جهادی_شهید_ابراهیمهادی
#ققنوس_آتشین
🌐
─┅═ঊঈ🐦🔥🐦🔥🐦🔥ঊঈ═┅─
تحریف گران مذاکره !!!
با حیثیت نظام بازی کردند و یکی از نتایجش شد ....
قریب ۳۰،۰۰۰ شهید و مجروح فقط در جبهه لبنان !!! ، در حالیکه ایران و محور مقاومت ، در ۳۷ روز ، #جنگ_شرافتمندانه ....
بسیار کمتر از این عدد شهید و مجروح ، داشتند !!؟
هدایت شده از رصد فوری
انتشار طرح کودتا اصلاح طلبان و دولتی ها علیه نظام در روزنامه رییس شورای اطلاع رسانی دولت؟/ روزنامه اعتماد: ایران به دوران جمهوری سوم وارد شده، در این دوره باید نظارت استصوابی و سازمانهایی چون شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی تغییر کند
اعتماد:
دوره تازه پس از جنگ دوره تازه ای است که ویژگیهای عمدهای دارد:
1. تقویت جنبه جمهوری و مدنی
2. پذیرش اقتضائات اجتماعی و منطقهای
3. تغییر نگرش به دشمن
4.به حاشیه رفتن بنیادگرایی
▫️مجموعه این عوامل، مختصات ظهور «جمهوری سوم» در ایران است و حکمرانی باید با این تحولات همراه شود.
همه مواردی که در «جمهوری دوم» (منظور نویسنده زمان رهبری امام شهید است) اختلال ایجاد میکرد، باید در «جمهوری سوم» اصلاح شوند. مثلا مکانیزم نظارت استصوابی باید مورد بازنگری جدی قرار گیرد.
▫️وجود نهادهای موازی مانند شورای عالی فضای مجازی، شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنار مجلس و دولت، منجر به مداخله و تداخل در تصمیمگیریها میشود. این نهادها باید اصلاح شوند و حتی اصل وجودیشان بازنگری شود./ آرمان ایران
پ.ن:
بزرگترین سلاح آمریکا برای به زانو در آوردن ایران نه بمب اتم بلکه مذاکره با اتکا به غربگرایان نفوذی در بدنه دولت است.
🔴@rasadfouri
هدایت شده از رصد فوری
🔴کشف تجهیزات پشتیبان هدایت جنگندههای صهیونیستی در جنگلهای تنکابن
🔹مجموعهای از تجهیزات فنی و سامانههای زمینپایۀ مورد استفاده در پشتیبانی و هدایت جنگندههای مهاجم، در ارتفاعات جنگلی شهرستان تنکابن در استان مازندران کشف و جمعآوری شد.
🔹این تجهیزات در یکی از مسیرهای اصلی ورود جنگندههای دشمن به حریم هوایی پایتخت مستقر بودهاند.
🔹این منطقه در جریان «جنگ رمضان» یکی از کریدورهای اصلی ورود جنگندههای اسرائیلی برای اجرای حملات علیه تهران و مناطق شمالی کشور محسوب میشد.
@rasadfouri
هدایت شده از فرهاد آقاخانی
796.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نشر_حداکثری_با_شما
سردار غفاری :
✅️🔴لعنت به توافق نجس شما
ویس کاملش در گروه هس .بارگذاری کردم قبلا.
846.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خطاب شنیده نشده امام شهید به باند حسن روحانی و جواد ظریف :
وقتی اوباما و حسن روحانی تلفنی صحبت کردند آمریکاییها جشن گرفتند و در دنیا جار زدند که ما جمهوری اسلامی ایران را کشاندیم پای میز .
وسط این همه پیروزی و قدرت نظامی که در مقابل ابرقدرت دنیا و تمام نوچه های ایستادیم باید نگران سیاسیون باشیم و امیدوارم آقایان دشمن شادمون نکنند.
@IRAN_CITYOFSUN
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 امام خمینی (ره): چرا برای مردم آیات قتال و جنگ را نمیخوانید؟
دست بردارید از این رحمت هایی که شما توهم میکنید! اینها رحمت نیست اینها مخالفت با خداست!
🇮🇷
http://Eitaa.com/yek_negah
راسخون 8✓
🔴 امام خمینی (ره): چرا برای مردم آیات قتال و جنگ را نمیخوانید؟ دست بردارید از این رحمت هایی که شم
با امامی که نشناختیم !!!
و قرآنی که هرگز در آن نتنها تدبر نکردیم !! ... بلکه هیچگاه به آن ،
به عنوان دستورالعمل
زیست مؤمنانه ،
زیست عزتمندانه ،
زیست حکیمانه و
زیست درسایه قدرت الهی ،
ایمان نیاورده ایم ، در حالی که مدعی هستیم !!!؟
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏷برای چی به مسئولینی که در طول جنگ مرخصی بودن پاداش جنگ دادند!
چرا به نیروهای کف میدان ندادن؟
● دکتر خوش چشم
ـــ ـ ـ ـــ ـ
🚩 حوزهقمـ Hawzeh_Qom
راسخون 8✓
🏷برای چی به مسئولینی که در طول جنگ مرخصی بودن پاداش جنگ دادند! چرا به نیروهای کف میدان ندادن؟ ● د
این دقیقا همان معاملهای است که در طول ۸ سال دفاع مقدس ، با رزمندگان شد!؟
پدر کشتگی باند ماسونی هاشمی رفسنجانی و تربیت یافتگان مکتب ایشان با انقلاب اسلامی ، عمیق تر از آن چیزی است که تصور کنید!!؟
#حزب_الشیطان و #جنود_شیطان تحت رهبری #ولایت_یهود ....
فقط نابودی ایران و ایرانی را میخواهند؟
هدایت شده از کانال رسمی کامران غضنفری
فهرست ۶۴ نمایندۀ محترمی که تاکنون نامۀ مورخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ با موضوع «چهار راهکار پیشنهادی برای اصلاح سیاستهای کلان اقتصادی و بهبود معیشت مردم» خطاب به رهبر معظم انقلاب را امضا کردهاند، برای اطلاع عموم مردم منتشر میشود.
بدیهی است به محض امضای نمایندگان عزیز دیگری که تاکنون این نامه را مشاهده نکردهاند، فهرست اسامی آنها نیز اضافه و منتشر خواهد شد.
🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari