eitaa logo
راسخون 8✓
326 دنبال‌کننده
984 عکس
1.6هزار ویدیو
11 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 امام خمینی (ره): چرا برای مردم آیات قتال و جنگ را نمی‌خوانید؟ دست بردارید از این رحمت هایی که شما توهم میکنید! اینها رحمت نیست اینها مخالفت با خداست! 🇮🇷 http://Eitaa.com/yek_negah
راسخون 8✓
🔴 امام خمینی (ره): چرا برای مردم آیات قتال و جنگ را نمی‌خوانید؟ دست بردارید از این رحمت هایی که شم
با امامی که نشناختیم !!! و قرآنی که هرگز در آن نتنها تدبر نکردیم !! ... بلکه هیچگاه به آن ، به عنوان دستورالعمل زیست مؤمنانه ، زیست عزت‌مندانه ، زیست حکیمانه و زیست درسایه قدرت الهی ، ایمان نیاورده ایم ، در حالی که مدعی هستیم !!!؟
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏷برای چی به مسئولینی که در طول جنگ مرخصی بودن پاداش جنگ دادند! چرا به نیروهای کف میدان ندادن؟ ● دکتر خوش چشم ـــ ـ ـ ـــ ـ 🚩 حوزه‌قمـ Hawzeh_Qom
راسخون 8✓
🏷برای چی به مسئولینی که در طول جنگ مرخصی بودن پاداش جنگ دادند! چرا به نیروهای کف میدان ندادن؟ ● د
این دقیقا همان معامله‌ای است که در طول ۸ سال دفاع مقدس ، با رزمندگان شد!؟ پدر کشتگی باند ماسونی هاشمی رفسنجانی و تربیت یافتگان مکتب ایشان با انقلاب اسلامی ، عمیق تر از آن چیزی است که تصور کنید!!؟ و تحت رهبری .... فقط نابودی ایران و ایرانی را میخواهند؟
فهرست ۶۴ نمایندۀ محترمی که تاکنون نامۀ مورخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ با موضوع «چهار راهکار پیشنهادی برای اصلاح سیاستهای کلان اقتصادی و بهبود معیشت مردم» خطاب به رهبر معظم انقلاب را امضا کرده‌اند، برای اطلاع عموم مردم منتشر می‌شود. بدیهی است به محض امضای نمایندگان عزیز دیگری که تاکنون این نامه را مشاهده نکرده‌اند، فهرست اسامی آنها نیز اضافه و منتشر خواهد شد. 🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari
هدایت شده از خورشید
🔴در کلینیک جراحات جنگی کودکان، ۲۰ بیمار داشتم ▪️غسان ابوسته، پزشک فلسطینی: امروز در کلینیک جراحات جنگی کودکانم، ۲۰ بیمار برای ویزیت پیگیری داشتم. از میان این ۲۰ کودک، اسرائیل پدر یا مادرِ ۱۹ نفرشان را کشته بود. 🔴 👇 @bidariymelat
آیا تصور نمی‌کنید ، دولت جمهوری اسلامی ، در این کشتارها ، شریک باشد !!!؟
لطفا مزاحم نظامی‌ها نشوید آقایان دیپلمات! حدود ۲ ماه اختیار دست شما بود. با قاتلان رهبر شهید مذاکره حضوری داشتید آن هم با ادعای هماهنگ بودن با رهبری. از مقدسات هزینه کردید، فرصت‌های رزمندگان اسلام برای پاسخگویی به دشمنان متجاوز را سوزاندید و نتیجه چه بود؟ شکستن وحدت بی‌نظیر ملتی که ۳۹ روز برای تنبیه متجاوز جنگیده بود، دادن فرصت تجهیز و تنفس به دشمن آمریکایی-صهیونی، دادن فرصت تحقیر ج.ا و ملت مسلمان ایران به آمریکای مستکبر و متجاوز، و دیگر هیچ حتی یک دلار هم از پول‌های توقیف شده ایران آزاد نشد اما قیمت نفت به زیر ۱۰۰ دلار باز گشت، بحران کود شیمیایی در آمریکا حل شد و ج.ا در محاصره دریایی قرار گرفت، حامیان انقلاب اسلامی در لبنان بواسطه همین آتش‌بس و مذاکره، متحمل ۴ هزار شهید و ۱۵ هزار مجروح شدند و رژیم صهیونی تا نزدیکی صور و نبطیه پیشروی کرد. آیا حملات دیشب دشمن آمریکایی و صهیونی به کشورمان توانسته شما را از باتلاق خطاهای پی‌درپی دستگاه محاسباتی خارج کند؟ یا هنوز از خیال خوش مذاکره با شیطان بزرگ خارج نشده‌اید؟ عزیزان! باور کنید زمان استراحت شما رسیده است. همه دنیا و ملت مسلمان ایران شاهد دست‌های خالی شما پس از نزدیک به ۲ ماه مذاکره، هستند. لطفا مزاحم رزمندگان اسلام نشوید و بگذارید با تنها زبانی که دشمن می‌فهمد وارد گفتگو با آمریکا و اسرائیل بشوند. عقل، علم و تجربه می‌گوید با متجاوز باید با زبان قدرت سخن گفت. شما با این زبان آشنا نیستید اما رزمندگان اسلام بخوبی بر این زبان مسلط هستند. ‌🇮🇷 @i_a_ou
راسخون 8✓
لطفا مزاحم نظامی‌ها نشوید آقایان دیپلمات! حدود ۲ ماه اختیار دست شما بود. با قاتلان رهبر شهید مذا
متوجه شدید !!؟ بازی با کارگزاری ها و بازیگری و کیف‌کش برای محور مقاومت تا بحال ۴۰۰۰ شهید .... و بیش از ۲۰۰۰۰ مجروح !! هزینه معنوی ایجاد کرده است بدانید .... که با پشتیبانی اسرائیل در ایران بقدرت رسید ، فقط برای خدمت به اسراییل و آمریکا میتواند عمل کند !!؟ دلیل ... کشته شدن دکتر خرازی !!!
مذاکره ..... چیز خیلی خیلی ،خوبی است !!!
هدایت شده از 🖤 سبل السلام ❤️
18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فوق‌العاده بی‌نظیر و دیدنی سوال بی جوابِ شیخ اسماعیل رمضانی ─┅═ೋ❅🇮🇷❅ೋ═┅─ https://eitaa.com/erisonteb ─┅═ೋ❅🇮🇷❅ೋ═┅─
۱۱ سوال مهم جمعی از نمایندگان از آقایان قالیباف و ذوالقدر این نامه مهم، حاوی ۱۱ سوال جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از آقایان قالیباف و ذوالقدر است که بنده هم آنرا امروز امضا کردم. کمترین انتظار ما از مخاطبان این نامه (که قدردان زحماتشان هستیم) آن است که به حرمت مردم مبعوثی که حدود یکصد شب است که با وجود همه سختی‌ها و گرانی‌ها و مشکلات، ما را با حضور مسئولانه خود شرمنده کرده‌اند، پاسخ این سوالات را به صورت شفاف بفرمایند و با ملزم دانستن خود به لزوم پاسخگویی به سوالات نمایندگان مردم (که البته سوالات بسیاری از مردم کف خیابان هم هست)، تعهد خود به ضرورت احترام و پاسخگویی به مردم را در عمل اثبات فرمایند‌. بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی https://eitaa.com/baladetayyeb