eitaa logo
راسخون 8✓
326 دنبال‌کننده
978 عکس
1.5هزار ویدیو
11 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
راسخون 8✓
*اجازه می‌دهیم نفت‌تان را تا ۳۰۰ میلیارد دلار بفروشید و پولش را آنگونه و بابت آن چیزی که ما اجازه می
وقتی طی کودتائی پیچیده ، حاکمیت را مصادره و در شرایط ، ، در مقام از طرف نظام اسلامی ، قرار میشود با آمریکا توافق کنند!!؟ عین برجام یک طرف میز مذاکره ، آمریکا ،... و طرف دیگر میز ، نوکران آمریکا !!! ... بعنوان نماینده ایران !!! .... از پیش ، معلوم است ، خروجی چیزی جز تحقق تسلیم ملت ایران ، نخواهد بود !؟
افشاگری فواد ایزدی از برجام پلاس/ تنگه هرمز را دادیم رفت فواد ایزدی: بازشدن ‌تنگه‌ هرمز در قدم اول، یعنی حل مشکلات اقتصادی و سیاسی ترامپ. کشورها مهم‌ترین اهرم قدرت خود را در قدم اول به طرف مقابل نمی‌دهند. بعد از باز شدن تنگه هرمز و کاهش قیمت نفت، ذخایر نفتی آمریکا دوباره پر می‌شود و در فرصت ایجاد شده سامانه‌های نظامی آمریکا و اسرائیل ترمیم و بازسازی می‌شوند. این یعنی تکرار چرخه حمله، آتش­‌بس، مذاکره، حمله. دشمنی آن‌ها علیه ایران کم نشده و پیدا کردن بهانه برای خروج از تفاهمنامه برای ترامپ کار مشکلی نیست. / خط انرژی 🌐 @Rahe_Dialameh
خیانت ، خیانت ، خیانت از زوج پزشکیان ، قالیباف ، در سایه فرماندهی عالی ، هرگز انتظار دیگری ، نبایستی داشته باشیم!!؟ حضور ، در جای جای این تفاهمنامه فرضی!! دیده میشود !؟
هدایت شده از 🌹 عابدی
دعوت برای حضور حداکثری در تجمع "لبیک یاخامنه‌‌ای" 🔹در تجمع "لبیک یاخامنه‌ای" که هدفش مطالبه تحقّق شروط رهبری در مذاکرات است، علاوه بر نمایندگان قم، انشاءالله برخی از نمایندگان دیگر شهرها (تهران و اصفهان و کرج و ...) هم حضور خواهند داشت؛ آقای نبویان (نماینده محترم تهران و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس) هم دعوت ما را پذیرفتند و انشاءالله در این تجمع نکات مهمی را تقدیم خواهند کرد. 🔹لطفا این تجمع را به هر نحو ممکن اطلاع رسانی بفرمایید و در آن حضور حداکثری داشته باشید. این تجمع به دلیل جایگاه و اهمیت ویژه‌ای که شهر مقدس قم در کشور دارد انشاءالله می‌تواند در تحقّق شروط رهبری در مذاکرات موثر باشد. 🔹تجمع "لبیک یا خامنه‌ای"، شنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۲۱، قم، میدان توحید بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی https://eitaa.com/baladetayyeb
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امریکا بدعهد است ، و رژیم صهیونیستی هم به هیچ تعهدی خصوصاً دررابطه بااتش بس مقید نبوده ونیست.
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد حامدکاشانی: بعضی مسؤولان هم بصورت عمومی و هم بصورت خصوصی (افرادی را، مثل بنده را دعوت می‌کنند) که بگویند کشور ورشکست شده و از دست رفته این نوع خبر دادن یک هدف دارد: تا کشور کوتاه بیاید می‌گویند خیابان نمی‌گذارد تصمیم گرفته شود ---•••●○●﴿ مطالبه تلفنی ﴾●○●•••--- @phonemotalebe
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توصیه قطعی رهبر شهید: 💢 صبر کنید و ناامید نشوید؛ حتی اگر صدبار رفتار غلطی از مسئولان دیدید ✅ ان شاءالله همه شما زوال اسرائیل و تمدن منحط آمریکا را خواهید دید. @dr_izadkhah ---•••●○●﴿ مطالبه تلفنی ﴾●○●•••--- @phonemotalebe
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام سید مجتبی خامنه ای در پیامشان ازخطری به نام خطای محاسباتی مسولان نام بردند. خطای محاسباتی مسولان چیست و چگونه رخ می دهد ؟ ---•••●○●﴿ مطالبه تلفنی ﴾●○●•••--- @phonemotalebe
هدایت شده از سید رضا طاهرپور
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سوالی از مشاور قالیباف ❇️ برای کسی که تو را واجب‌القتل می‌داند! آیا امکانی برای دیپلماسی وجود دارد؟ جواب حاج‌قاسم رو دیدی؟! 🖋 عضویت در کانال👇 📡 @www_irismed_ir
مع‌الاسف ظاهراً تا یهودیان صهیونیست درون مرزهای حکومت شیعی را از بین نبریم، امکان از بین بردن صهیونیست‌های بیرون مرزهای حکومت شیعی را از ما می‌گیرند؛ با آن‌که توان نظامی حذف اسراییل -این غده‌ی سرطانی را داریم- ترمزمان را می‌کشند، را ذره ذره در حلقوم‌مان می‌ریزند و ما هم ذره ذره دق‌مرگ می‌شویم! 🆔@CoronaDeception
👆حقیقتی ، که باید بپذیریم .... و در طول ۴۷ سال موجودیت نظام اسلامی ، علی‌الخصوص ، استقرار ... اثبات شده ، بدون از دنباله های اسرائیل در حاکمیت استحاله شده ایران ، هرگز نمی‌توانیم ، اسراییل را نابود کنیم !!! نه اینکه نتوانیم ، نمی‌گذارند ....
هدایت شده از صادق حقگو ۳
اشتراک نظر امام جمعه تهران با عبدالحمید سنی در تحسین مذاکره و تقبیح جنگ تعجبی نیست چون هر دو تفکرشان را از یکجا می گیرند: جریان نفاقِ سازش همان جریانی که شمشیر پیروزِ مولانا امیرالمومنین سلام الله علیه را در جنگ صفین به مذاکرات شکست خورده کشاند.