eitaa logo
راسخون 8✓
323 دنبال‌کننده
974 عکس
1.5هزار ویدیو
10 فایل
گامی بسوی شناخت دشمن ، و تبیین نقش انقلابیون در مقابله با راهبردهای حزب الشیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام علیکم دوستان و برادران خواهران بزرگوار👇🏼👇🏼 به اطلاع می رسانیم که امروز راس ساعت ۱۷:۰۰ حضور انتقادی امت حزب‌الله به توافق ننگین پیش رو با آمریکا ، مقابل ساختمان وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد نشانی : بین میدان امام خمینی و ایستگاه مترو امام خمینی ، خیابان شهید امیر عبداللهیان(خیابان سی تیر) ، مقابل کوچه ی وزارت امور خارجه نزدیکترین ایستگاه مترو : ایستگاه امام خمینی(ره) منتظر حضور با صلابت دوستان هستیم ان شاءالله
E BOOK Media Literacy.pdf
حجم: 13.1M
کتاب رایگان ۵۰ پیام سواد رسانه‌ای در جنگ شناختی ♨️کتاب رایگان ۵۰ پیام در منتشر شد. این پیام ها در طول جنگ تحمیلی در خبرگزاری فارس منتشر شده است. 💠زحمت طراحی گرافیکی کتاب را یکی از اعضای کانال بر عهده گرفتند. 💡 سید علیرضا آل‌داود @aledavood 👈 عضو شوید
هدایت شده از بیداری ملت
چقدر قشنگ نوشته شده این متن 🔴 👇 @bidariymelat
شماره ۱۵ 🔴 مردم عزتمند و مقاوم ایران سلام، چرا سکوت کرده‌اید؟ مطالبه‌گری، نقض‌کننده‌ی وحدت نیست! بلکه ابزار بازدارنده‌ی ما در برابر دشمن است! ● کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد، که باید ضمن حفظ تعادل و وحدت جامعه، خونخواهی امام شهید را به یک مطالبه‌گری جدی تبدیل کنیم! روی صحبت ما با دو دسته از مردم است: ۱- کسانی که هنوز در میادین حاضر نشده‌اند؛ یقین بدانند مسئولیت سنگینی به عهده‌ی آنهاست: چنانچه غافلگیری جدیدی بر کشور فرود آمده و بحرانی که نتیجه‌ی پالس ضعف مسئولان به دشمن است بر کشور نازل شود، مسئولیتی ابدی بر عهده‌ی این دسته از مردم کشورمان است. ۲- مردمی که در میادین حاضرند و هنوز فریاد خونخواهی نائب امام زمانشان به یک مطالبه‌ی جدی تبدیل نشده است! ما نیز از این مسئولیت مستثنی نیستیم! ● مردم مبعوث ایران، لطفاً توجه کنید : نگرانی رهبر عزیزمان از اختلال در دستگاه محاسباتی مسئولان؛ یعنی این اتفاق قابل وقوع است ! ⭕️ و چه کسی مسئولِ پیشگیری از این رخداد است؟؟؟ آیا این وظیفه بر عهده‌ی کسی جز مردم است؟ همین که مسئولان تصور می‌کنند با دشمنی که بیش از چهل سال فقط بدعهدی از خود نشان داده می‌توانند به توافق برسند خود علامت روشن خطای محاسباتی است. ● مراقبت از شکاف در جامعه و عدم بروز رفتارهای وحدت شکن، با مطالبه‌گری و استقامت مردم در میدان به هدف خونخواهی نائب امام زمان علیه‌السلام دو مسئله‌ی جدا از هم است! مطالبه‌گری را رهبر شهیدمان یادمان داد؛ اما مطالبه‌‌گری در عین حفظ وحدت ! ● مردم غیور ایران : سکوت امروز ما، سکوت در برابر تهدید جان رهبر عزیزمان و دست دادن به دشمنی است که به تعبیر قرآن اگر بدعهدی کرد، نباید به او نزدیک شده و اعتماد کنید. مسئولیت عدم مطالبه‌گری بموقع، و به ثمر رسیدن توافقی که بعد از آن کاری از ما ساخته نباشد، با ماست و ما در این برهه از تاریخ مسئول حفاظت از جریان تاریخی اسلام برای حرکت به سمت قلّه‌ی ظهوریم! ● لطفاً با دقت بر دستورالعمل‌ها و فرمول‌های جنگی در سوره‌ی انفال بویژه آیات ۵۶ به بعد تمرکز کنید و با همین قرآن، موضع درست را انتخاب و در جایگاه تاریخی خود دقیق و بموقع نقش‌آفرینی نمایید . ● امروز شنبه ۲۳ خرداد در تمام صفحات رسمی استاد شجاعی، و وب‌سایت منتظر به تبیین این موضوع خواهیم پرداخت و از شما برای دقت در این محتواهای تولیدی و سپس عزم جدی و الهی برای حضور مطالبه‌گرانه‌ی بموقع و پیشگیری از خطرات جدی، که حرکت انقلاب به سمت قلّه‌ی تاریخ را تهدید می‌کند، دعوت می‌کنیم.
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطفا یک جو غیرت داشته باشید! بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی https://eitaa.com/baladetayyeb ~~~~
`
`~~~~ ، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ، مشغول کارند !!! .... 24 ، امروز یکشنبه ۲۴خرداد ماه ، سالروز تولد قاتل امام شهیدان ، ترامپ !!! در نظر دارند ، توافقنامه ننگینی را امضا کنند!!؟ این جریان فاسد ، که در قدرت بودن خود را مدیون. کودتای اسرائیل ،هستند !! تا کنون برای دشمن فرصت ایجاد کردن بیش از ۲۰۰ نفر فرمانده و رجل سیاسی انقلاب اسلامی را حذف کنند !! از جمله امام انقلاب را .... راهی جز ورود آحاد ، علیه نیست.... https://eitaa.com/Rasekh8
🔰خدا مردم اصفهان رو خیلی نکته‌ سنج آفریده😂😂 خداوند ، ۱۲۴ هزار پیامبر را ، مبعوث کرد برای هدایت بشر ....، و حالا در آخرالزمان .... خداوند ، ملت ۸۰ میلیونی ایران را ، مبعوث کرده برای نجات بشر .... ، و نابودی شیطان و ... یهودجنایتکار و پیروانشان!!!
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تشویق بی امان نمایندگان پارلمان تانزانیا هنگام معرفی و اعلام حضور معاون سفیر ایران @takkhatii ~~~~
`
`~~~~ این اقتدار .... محصول مجاهدت ۴۷ ساله ... امام شهید انقلاب اسلامی ، خامنه‌ای عزیز و سربازانی مخلص ، همچون تهرانی مقدم ، و سایر فرماندهان شهید است ... این عزت و سربلندی ، .... محصول مقاومت ملتی است که در طول ۴۷ سال گذشته هرگز از خدایش ، اسلامش ، و امامش ، علیرغم همه ناملایمات و نامردی‌ها !! ، مایوس نشد ... ✓و مقابل واداده‌های ملحد ترسو .... ✓مذاکره دوستان با شیطان .... ✓حمله کنندگان به معیشت اش ... و .... ایستادگی کرد .... و شد .... .... ملتی که حضور آگاهانه و شورانگیز صد روزه اش ، در خیابان ... 💥خار چشم دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی شده .... ❤️ قلب میلیونها انسان در سراسر جهان را ، به آینده‌ای روشن و عاری از ظلم ، امیدوار و شاد کرده و میکند .... 🔥🔥🔥 و قلب سیاه سلطه گران ، ظالمین و شیاطین جهان را ، به آتش کشیده است .... https://eitaa.com/Rasekh8
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻اگه ما ترامپ رو کشته بودیم، آمریکا با ما مذاکره می‌کرد؟ ▪️استاد شجاعی: می گن که رهبر بعدی را هم می‌کشیم، یک صدا از یک مسئول ما در نیامد. اگر الان رهبر ما را شهید بکنند، چه کسی عامل شهادت ایشون هست؟ کی این جرعت را داده است؟ ☫وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ☫ 🌏 کانال 🆔@bidari_jahani
هدایت شده از کانال حسین دارابی
❗️ چطور سیاستهای دولت و رئیس مجلس در شورای عالی امنیت ملی (شعام) پیاده می‌شود؟ (با توجه به اینکه توافق احتمالی، در شعام تصویب می شود) جواب سوال در ترکیب اصلی اعضای دارای حق رأی شورا هست. طبق قانون اساسی مجموعا ۱۲ رأی وجود داره بصورت زیر: ● ۵ رای افراد منصوب رهبری:رییس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش،فرمانده کل سپاه، رییس قوه قضاییه، دو نماینده رهبری (که عملا یک رای است. در نکته ۲ توضیح میدم) ● ۱ رأی رئیس‌ مجلس ۶ رأی دولت: رییس جمهور،۳ وزیر، رییس بودجه، بعلاوه‌ی دبیر (مسؤول هماهنگی شورا و اجرای مصوبات) پس در حالت عادی ۶ نفر از ۱۲ نفر از دولت هستن. ۵ نفر از ۱۲ نفر رو رهبری در سمت‌هاشون منصوب میکنن. و رئیس مجلس. نکات: 1⃣ امضای نهایی مصوبات شورا با رهبری است که به گفته خود رهبری تا انحرافی در حرکت انقلاب پیش نیاد، مداخله‌ای نمیکنن و مصوبه‌ی شورا رو امضا میکنن. و شاید یک درصد هم پیش نیومده که رهبری از امضای مصوبه‌ی شورا خودداری کنن، چون که مصوبات در ساختار قانونیش تصویب شده. 2⃣ دبیر حق رأی نداره و توسط رئیس جمهور انتخاب میشه. اما رهبر شهید در تمام ۳۶ سال گذشته هر کسی رو که رییس جمهور بعنوان دبیر انتخاب میکرد رو به عنوان نماینده دوم خودش هم انتخاب میکرد که دبیر حق رأی داشته باشه. پس رهبری یک نماینده اول داره و یک نماینده دوم یا همون دبیر. (الان بعد از شهادت دکتر لاریجانی، آقای ذوالقدر از سوی رئیس جمهور، دبیر شدند ولی هنوز مشخص نیست رهبری مثل رهبرشهید حکم نماینده دوم رو برای دبیر بزنن یا نه.) 3⃣ اثر انتخاب دبیر بعنوان نماینده رهبری این بوده که دولت به تنهایی نصف رأی ها روداشته باشه که عملا موجب میشه سیاستهای دولت در شورا پیاده بشه. بنظر میرسه رهبر شهید تعمدا کفه‌ی دولت رو سنگین تر کردن‌ که سیاستهای مورد نظر اون طیف سیاسی پیاده بشه چرا که منتخب مردم هستن و پیاده شدن نظر مردم برای رهبری ملاکه. نکته دیگه اینکه نقش رئیس‌ مجلس در رأی گیری خیلی پر رنگ میشه چون عملا رأی تمام کننده پای رئیس مجلس نوشته میشه. 4⃣ گفتیم تا زمانی که انحراف یا مشکل اساسی برای کشور ایجاد نشه رهبری با مصوبات شورا مخالفت نمیکنن و امضا میکنن. حتی برجام خسارت‌بار رو که خطوط قرمز رهبری درش رعایت نشده بود، آقای شهید با یک دستورالعمل اجرایی که اونم رعایت نشد، رهبری امضا کردن؛ چرا که در دهه ۹۰ هم نخبگان و هم مردم به توافق تمایل داشتن. 👈 اما الان قضیه فرق کرده و بعد از دوبار حمله آمریکا وسط مذاکره و شهادت رهبری و سایر عزیزانمون، مردم ۱۰۰ روزه که خیابون رو رها نکردن و طبق نظرسنجی ها مردم زیر بار اعتماد دوباره به آمریکا نمیرن. وحدت مردم روی شروط رهبریه. چون بدون تحقق شروط رهبری سایه جنگ از بین نمیره و بازدارندگی لازم و صلح پایدار ایجاد نمیشه. قطعا نظر مردم و نخبگان برای رهبری خیلی مهمه. پس در مورد توافق احتمالی حضور جدی مردم مبعوث در خیابان و موضع‌گیری صریح عقلا و نخبگان انقلابی همراه تبیین، میتونه بسیار موثر باشه در اظهارنظر نهایی رهبری. ✅ اینجاست که مردم که رهبری در پیامشون گفتن بسیار مهم میشه. دشمن سعی میکنه با ابزار تردید و یأس و ترس مردم رو مأیوس بکنه. هم از نظر اقتصادی و هم از نظر مقاومت جلوی توافق فاقد شروط رهبری (). رهبری راه حل این کید دشمن رو توی پیام آخرشون نوشتن. ۱. ایستادگی ۲.روشن بینی ۳.حفظ وحدت و اعتماد متقابل ۴.همصدایی نکردن با دشمن کاملاً مشخصه که هنوز وظیفه‌ی ما و همه ی مسؤولین ایستادگی و وحدت حول شروط رهبری هست و باید محکم روی شروط بایستیم و پرقدرت‌تر از قبل به خیابان‌ بیایم، تا دست رهبرمون رو برای مقاومت جلوی دشمن پر کنیم. | حتما عضو باشید👇 @hosein_darabi
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 به همین سادگی ، در برجام ، سرمردم کلاه گذاشتن !!! 🚫مردم دیگر فریب شمارو نمیخورن قبل از تصویب برجام: انتقادات الان وقتش نیست! چون به توافق ضربه میزنه... بعد از تصویب برجام: باید قبل از امضاء اگر انتقادی داشتید مطرح میکردید!!! عراقچی دقیقاً همین ادبیات را ، داره تکرار میکنه !!؟ ... https://eitaa.com/Rasekh8
یادتونه بهتون گفتم ؛: ، ترامپ و ، کاملا با هم هماهنگند !!؟ امروز برنامشون ، هدیه تولد دادن به ترامپ بود !!!؟ اما ، دیشب ، دستور رهبر رو ، اعمال کردن !!؟ و بافته‌های دو ماهه ، به برکت ۴۰۰۰ شهید مظلوم لبنان قهرمان نابود شد ..... کیف کشِ https://eitaa.com/Rasekh8
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اگر موکب داشتم، من اگر مسئولی بودم در تجمعات، من اگر رسانه ای داشتم، من اگر حتی یک گوشی هوشمند ساده ای داشتم، هیچ کاری نمی‌کردم به جز پخش کردن دائم این سخنان امام شهید!!! ‌‌‌‌ ✍حجت‌الاسلام استاد مهدوی ارفع ✅ سخنرانی های استاد رائفی پور 👇 @aliakbareraefipour